اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی:

تحریم دارویی ایران خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: تحریم دارویی ایران خلاف ارزش‌های انسانی و اعلامیه جهانی حقوق بشر است.

تحریم دارویی ایران خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی، حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی در جلسه کمیته پیگیری امور داخلی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا اصول قرآنی حاکم بر جامعه برای ایجاد ثبات و برچیدن ناهنجاری‌های اجتماعی معرفی شود، اظهار داشت: محور همه معارف، اصول و احکام در قرآن حق است از این رو قرآن و قول و رفتار اهل بیت، معیار حق هستند.

این استاد حقوق حوزه و دانشگاه با اشاره به  اصل الگودهی و معرفی گروه‌های مرجع سالم به جوانان در شکل‌گیری شخصیت جوانان اشاره کرده و افزود: وجود الگوهای مناسب و ملموس در اجتماع و معرفی آنها مانند میزان و ترازویی است که افراد اجتماع با توجه به آنها خود را می‌سنجند.

وی با اشاره به اینکه در برخورد با اندیشه‌های التقاطی، منحرف و ناصحیح باید از هرگونه افراط و تفریط اجتناب شود،اظهار داشت: در برخورد با الگوهای متزلزل و اندیشه‌های ناقص باید جانب تعادل لحاظ شود تا به ورطه افراط و تفریط گرفتار نشویم. 

رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اینکه در برخورد با جریانات خاص و مبارزه با انحرافات دینی و بدعت‌های موجود، سیره و عمل اهل بیت ملاک عمل قرار گیرد، ادامه داد: معتقدم در این مسیر نه باید معصوم را جلو زد و نه از معصوم عقب افتاد.

رئیس هیئت امنای کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور با اشاره به اینکه تحریم دارویی ایران خلاف ارزش‌های انسانی و اعلامیه جهانی حقوق بشر است، افزود: تحریم فروش قطعات هواپیماهای مسافربری که جان انسان‌های بی‌گناه را به خطر می‌اندازد، نقض صریح حقوق بشر است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول