اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

کشتن 16 افغانی نشانه وحشیگری آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اراک با اشاره به اقدام وحشیانه سرباز آمریکایی در به خاک و خون کشیدن 16 نفر از مردم بی‌گناه افغانستان گفت: این اقدام نهایت وحشیگری آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر و مدافع مردم است.

کشتن 16 افغانی نشانه وحشیگری آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه این اقدام به صورت عمد و برای به انحراف کشیدن افکار عمومی از قرآن‌سوزی انجام گرفته است اظهار داشت: آمریکا و غرب زخم‌خورده اسلام هستند و به روش‌های ضد انسانی می‌خواهند جلوی گسترش اسلام و موج بیداری اسلامی را در جهان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با هر شیوه‌ای به جنگ با اسلام آمده‌اند و از هیچ‌گونه رفتار وحشیانه ابایی ندارند بر ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کرد.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل اسلام را احیا کرد بیان داشت: نظام پادشاهی در قبل از انقلاب به دنبال این بود که با کشتن و شهید کردن طلاب مانع از گسترش اسلام شود به طوری که در یکی از وحشیانه‌ترین اقدامات خود، به مدرسه فیضیه حمله کرده و به تصور اینکه مردم از حکومت خواهند ترسید طلاب را به خاک و خون کشید.

حسینی‌پور تصریح کرد: زمانی که مردم اقدامات وحشیانه سران رژیم پادشاهی را دیدند نه تنها دست از حمایت مراجع برنداشتند بلکه بر حمایت خود از طلاب افزودند و همین مسئله باعث پیروزی انقلاب شد.

وی ادامه داد: از سال 42 تا به امروز دشمنان اسلام و مسلمین هیچگاه دست از عداوت و دشمنی با اسلام و انقلاب برنداشتند که می‌طلبد مسلمانان در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه نظام اسلامی نه تنها برای امت‌ها و دنیای اسلام بلکه برای عالم بشریت باعث بیداری شده است گفت: انقلاب ایران یک بیداری عالم‌خیز و یک بیداری اسلامی را سبب شد و امروز جریان وال‌استریت نشأت گرفته از قیام مردم ایران است.

حسینی‌پور با اشاره به حضور مردم در انتخابات بیان داشت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند اگر چه در زمان امام حسین(ع) نبودند، اما امروز اجازه نخواهند داد ندای هل من ناصر ینصرونی بی‌پاسخ بماند.

وی رأی مردم را رأی به اسلام، به نظام و ارزش‌های اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: کسانی که به عنوان منتخبین مردم راهی مجلس شدند باید به این موضوع مهم توجه کنند و آنچه انجام می‌دهند برای اسلام، قرآن، عزت و عظمت کشور باشد.

این مسئول از ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خبر داد و اذعان داشت: پدران و مادران مؤمن فرزندان خود را تشویق به تحصیل در حوزه‌های علمیه کرده و برای حوزه‌ها تبلیغ کنند.

اشاره به ارتحال حجت‌الاسلام سید احمد خمینی و تاکید بر لزوم پیروی از مقام معظم رهبری از دیگر محورهای امام جمعه موقت اراک بود.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول