اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

ناقضان اصلی حقوق بشر در حاشیه امن قرار دارند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گزارش مربوط به حقوق بشر در ایران را تکرار ادعاهای گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: این اتهامات در حالی متوجه ما می‌شود که ناقضان اصلی حقوق بشر در حاشیه امن قرار دارند.

ناقضان اصلی حقوق بشر در حاشیه امن قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی ظهر امروز در نشست هفتگی حزب مؤتلفه با انتقاد از مفاد گزارش ارائه شده توسط گزارشگر ویژه سازمان ملل از وضعیت حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران، آن را ادامه سیاست‌های خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی نسبت به کشورمان دانست و بیان داشت: برخی از سازمان‌های بین‌المللی به جای پرداختن واقع‌بینانه به موضوع حقوق بشر در جهان خود را به ابزاری برای هدف قرار دادن ایران تبدیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم گزارشگر ویژه‌ای به ایران دعوت شود تا فارغ از وابستگی‌های نمایان به گروه‌های تروریستی منفور ملت ایران، درباره غم و درد جانکاه آنها در از دست دادن جوانان دانشمند و رشید خود که به دست تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به شهادت رسیده‌اند گزارش تهیه کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سفرای کشورهای اروپایی در آذر ماه سال جاری با هیاهوی بسیار و در اعتراض به ورود تعدادی از دانشجویان ایرانی به سفارت انگلستان که معترض به دخالت‌های این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت مقامات انگلیسی از ترور دانشمندان هسته‌ای و اساتید دانشگاهی آنان توسط صهیونیست‌ها بودند، تهران را به مقصد کشور خود ترک کردند و اکنون بعد از گذشت کمتر از سه ماه بدون هیچ پیش شرطی و در سکوت کامل به ایران بازگشتند ادامه داد: ایران بزرگ‌تر از آن است که کسی در دنیا بتواند آن را نادیده بگیرد، حتی آمریکا هم بدون تماس با ایران نمی‌تواند در جهان زندگی کند.

مقدسی افزود: ایران از نظر ژئوپولوتیکی و صادرات نفت یکی از کشورهای مهم در جهان محسوب می‌شود و در معادلات بیداری اسلامی، مسائل خاورمیانه، فلسطین، عراق و افغانستان کشوری مؤثر و تعیین‌کننده است.

وی ادامه داد: ایران با قدرت به مسیر گذشته خود ادامه می‌دهد و رفت و برگشت چند سفیر نیز اهمیتی ندارد، چرا که تصمیم‌گیری آنها از جای دیگری دیکته شده است و خودشان بعد از مدتی بر اساس منافع ملیشان در صدد جبران اشتباه برمی‌آیند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه گفت: این حمله وحشیانه با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

مقدسی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی هیچگاه از تجاوزات مستمر خود بر ملت فلسطین و ملل منطقه دست نخواهد کشید بیان داشت: دشمن می‌داند که موجود بیگانه‌ای در منطقه است و موجودیت آن جز با زور و ستم بر ملل منطقه و در رأس آنها ملت فلسطین تحمیل نخواهد شد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند قبل از اینکه شرایط عربی- اسلامی جدیدی شکل بگیرد تا بزرگ‌ترین تکیه‌گاه مقاومت و ملت فلسطین باشد حملات خود را تشدید کند و روحیه رهبران خود را که همچنان از پیروزی‌های مقاومت دلیرانه فلسطینیان عصبانی هستند بالا ببرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن محکوم کردن قتل 16 شهروند افغانی توسط یک نظامی آمریکایی، خواستار ترک فوری این کشور از سوی اشغالگران و مجازات عاملان این جنایت وحشیانه شد.

وی با اشاره به حماسه تاریخی ۱۲ اسفند تصریح کرد: ۱۲ اسفند نشان داد که بدنه جامعه افراد حزب‌اللهی، ولایی، انقلابی و تأثیرگذار هستند و مردم حساب شده و با احساس مسئولیت پای صندوق‌های رأی آمده و رأی دادند، لذا این بدنه را باید جدی گرفت و به پیام‌های آنها توجه کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی پیام مردم در ۱۲ اسفند را اسلام‌خواهی، عدالت‌گرایی، استکبارستیزی، ولایتمداری، لزوم پیشبرد گفتمان واقعی اصولگرایی، پایداری بر آرمان‌های امام (ره) شهدا و مقاومت در برابر گفتمان تهدید، تحریم و سلطه استکبار جهانی دانست.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول