اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل سفید در مازندران:

آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر دروغ می‌گویند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پل سفید در شهرستان سوادکوه گفت: سوادکوه آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر دروغ می‌گویند.

آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر دروغ می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه در شهرستان سوادکوه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز جوان، خواستار برنامه‌ریزی عملی برای الگودهی مناسب برای جوانان شدند.

* برنامه‌ریزی عملی برای الگوگیری از حضرت علی اکبر (ع)

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید با اشاره به صفات مومنین، گفت: سعادت مومن در نزدیکی به خیر و دوری از شر است.

امام جمعه پل سفید با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت علی اکبر به روز جوان با برنامه‌ریزی‌های عملی الگوگیری از صفات آن حضرت انجام شود.

قربانی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکا و شهادت 290 مسافر آن را دلیلی بر ددمنشی استکبار جهانی ذکر و خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر دروغ می‌گویند.

وی توجه به خدا و وحدت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را عامل موفقیت و سعادت ملت ایران توصیف کرد.

* جوانان در انتخاب الگوهای خود دقت و حساسیت داشته باشند

حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز با اشاره به اینکه احترام به والدین از توصیه‌های مهم دینی ما محسوب می‌شود، گفت: احسان به والدین موجب سعادت‌مندی افراد می‌شود.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به برگزاری یادواره 17 تن از شهدای روحانی و طلبه شهرستان سوادکوه در شیرگاه اشاره کرد و یادآور شد: شهدای روحانی نقش تاثیرگذاری در انقلاب و الگودهی به رزمندگان داشته اند.

وی با انتقاد از صدا و سیمای مازندران در عدم پخش مراسم یادواره شهدای روحانی سوادکوه، تصریح کرد: انعکاس خبری برنامه‌های دینی و فرهنگی در گسترش مفاهیم اسلامی تاثیر دارد.

مهدوی با اشاره به روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع)،عنوان کرد: جوانان در انتخاب الگوهای زندگی و درسی خود دقت و حساسیت داشته باشند.

* افتتاح دفتر ورزش و جوانان برای شهر زیراب ضرورت دارد

حجت الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب نیز با بیان این که ماه شعبان منسوب به پیامبر اکرم (ص) است، گفت: ماه‌های رجب و رمضان مقدمه‌ای برای ورود به ماه رمضان و ضیافت الهی هستند.

امام جمعه زیراب با تاکید بر این مطلب که ما هر روز باید خود را محاسبه کنیم، ابراز داشت: از اخلاق زشت دوری کنیم و توفیق استمرار کار نیک را از خداوند مسئلت کنیم.

وی با اشاره به استفاده بهینه از اوقات فراغت، خواستار توجه والدین و مسئولان فرهنگی جامعه به جوانان شد و متذکر شد: جوانان را برای کلاس‌های قرآنی، علمی و ورزشی تشویق کنیم.

این مسئول با اشاره به روز جوان و لزوم توجه به نیازمندی‌های آنان خاطرنشان کرد: جوانان شهرستان سوادکوه و شهر زیراب دارای کارنامه موفقی در رشته‌های ورزشی هستند و افتتاح دفتر ورزش و جوانان برای شهر زیراب ضرورت دارد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول