اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

گردآوری 1500 سند در زمینه نقض حقوق بشر در غرب

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی از گردآوری یک‌ هزار و 500 سند رسمی دولتی از ایران، روسیه، چین، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در زمینه نقض حقوق بشر در غرب خبر داد.

گردآوری 1500 سند در زمینه نقض حقوق بشر در غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید جواد موسوی‌هوایی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و صاحبان قلم دینی استان کرمان اظهار داشت: معنویت در فضای استان کرمان مشهود است.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه باید به دنبال رفاه و آرامش مردم باشند و برگزاری نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و صاحبان قلم دینی استان کرمان آغاز مناسبی برای رسیدن به این هدف است.

موسوی‌هوایی افزود: این نشست باید گسترده‌تر شود و در سال‌های آینده شاهد برگزاری جشنواره مطبوعات دینی در استان کرمان باشیم.

 وی با اشاره به اهمیت رسانه در جهان کنونی و همچنین استفاده مردم از رسانه‌های بیگانه اذعان داشت: رسانه‌ها به عنوان وظیفه شرعی، عقلی و ملی باید مردم را آگاه کنند.

موسوی‌هوایی با بیان اینکه لبیک مردم به رهبری با توجه به حجم زیاد تحریم‌ها و تهدیدها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گسترده بود، ابراز داشت: این امر مسئله مهم و قابل تحلیل در رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه‌های دینی و اجتماعی را نشان می‌دهد و بیانگر این موضوع است که نظام کارآمدی سیاسی و اجتماعی را دارد و مردمسالاری در ایران اجرا می‌شود.

موسوی‌هوایی بیان داشت: در نقدهای مطرح شده در رسانه‌ها باید هر دو جنبه مشکلات و خوبی‌ها را مدنظر قرار داد و اتصال بین رسانه‌ها و مسائل دینی و اخلاقی برقرار شود.

وی احیای امر الهی، انعکاس واقعیت‌ها و رساندن صدای مردم به مسئولان را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها برشمرد و عنوان کرد: در دعواهای سیاسی نباید افراد شاخصی که در انقلاب اسلامی نقش داشتند را قربانی کنیم.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی پرداختن به استکبارستیزی، دشمن‌شناسی و بصیرت در رسانه‌ها را مهم خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها با نشان دادن جنایت‌های صهیونیست‌ها باید این رژیم را به لجن بکشند.

موسوی‌هوایی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران در دوران قبل از دولت نهم در مدت هشت سال مسئولیت خود فقط یک بار از آمریکا به عنوان دشمن نام برد و از رژیم صهیونیستی نامی نبرد، بیان داشت: رئیس جمهور امروز ایران مظهر مبارزه با استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: در رسانه‌ها باید از تحلیل‌ها و مواضع رهبری پیروی کنیم.

موسوی‌هوایی با بیان اینکه رهبری در سخنان خود به داشتن 100 سند برای افشای عملکرد استکبار اشاره کردند، گفت: کدام رسانه انقلابی حتی 20 سند از این اسناد را رو کرده است.

وی از گردآوری یک ‌هزار و 500 سند رسمی دولتی از ایران، روسیه، چین، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در زمینه نقض حقوق بشر در غرب توسط سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: این سندها در قالب کتاب منتشر می‌شود.

موسوی‌هوایی با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل خانواده، اخلاق، عفاف و حجاب ضروری است، ابراز داشت: چادر پوششی ایرانی است و ما ایرانی‌ها انسان‌های عفیفی بودیم که اسلام به این عفت جهت داد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول