اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

مدعیان حقوق بشر فقط به فکر محو کردن ملت‌های آزادیخواه هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: کشورهای استکباری فقط شعار حقوق بشر می‌دهند اما، با اقدامات ظالمانه خود به فکر محو کردن و از بین بردن کشورها و ملت‌های آزادیخواه هستند.

مدعیان حقوق بشر فقط به فکر محو کردن ملت‌های آزادیخواه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جعفر شجونی پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت هفتم تیرماه در بوشهر با اشاره به نقش مهم شهید بهشتی در ایجاد دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا وظیفه‌ای سنگین در برقراری عدالت در جامعه دارد و مردم نیز همین انتظار را از دستگاه قضا دارند.

وی بیان کرد: شهید بهشتی علاوه بر تلاش برای تصویب قانون اساسی، در مقابل بسیاری از معاندان انقلاب اسلامی نیز ایستادگی کرد اما منافقان کوردل که دل به وعده‌های پوچ استکبار داده بودند وی و یارانش را به شهادت رساندند.

عضو جامعه وعاظ تهران اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز دستگاه قضا نقش مهمی دارد و اگر نتواند در برقراری عدالت کار کند در دیگر زمان‌ها نیز نمی‌تواند این امر را محقق کند.

شجونی اظهار داشت: دستگاه قضا باید مراقبت کند تا آفت‌هایی همچون فامیل بازی و ظلم به مردم در نظام اسلامی و دینی ما رخنه نکند.

وی شهید بهشتی را از شخصیت‌های برجسته انقلابی در اوائل پیروزی انقلاب ذکر کرد و اظهار داشت: هفتم تیر هر ساله یادآور شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش است که ناجوانمردانه به دست عوامل استکبار به شهادت رسیدند و امروز ما وظیفه داریم ارزش‌های آنان را به نسل جوان منتقل کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت: کشورهای استکباری فقط شعار حقوق بشر می‌دهند اما، با اقدامات ظالمانه خود به فکر از بین بردن کشورها و ملت‌های آزادیخواه هستند.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 اظهار داشت: حضور حماسی مردم در کنار ایثار سپاه و بسیج راه را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بست.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول