اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه کوهرنگ:

سیاست‌‌های حقوق‌ بشر دوگانه است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه کوهرنگ گفت: کشورهای‌ اسلامی بیشترین قربانیان‌ ترور را دارند و قدرت‌های غربی و استکباری نیز بیشترین حمایت‌ها را از تروریست‌ها انجام می‌دهند.

سیاست‌‌های حقوق‌ بشر دوگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه کوهرنگ با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: اخلاص، تقوا و علم و عمل از شاخصه‌های شهدای هفتم تیر است.

وی ترور شهدای هفتم تیر را نشانه عجز منافقین و دشمنان کوردل انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هرجایی که بدخواهان ‌نظام از دست یاران انقلاب به عجز و ناتوانی درمی‌آیند، به ترور، تهدید و خشونت دست می‌زنند. 

مالکی ادعاهای بین‌المللی در زمینه حقوق بشر را دوگانه توصیف کرد و گفت: کشورهای اسلامی بیشترین قربانیان ترور را دارند و قدرت‌های غربی و استکباری نیز بیشترین حمایت‌ها را از تروریست‌ها انجام می‌دهند.

امام ‌جمعه کوهرنگ خاطرنشان کرد: مبحث حقوق ‌بشر هم‌اکنون به‌عنوان بازیچه‌ای در دست کشورهای غربی برای تحمیل خواسته‌های نامشروعشان بر کشورهای جهان ‌سوم و تحقیر مسلمانان درآمده و آنان با استفاده از این حربه برای تحقق خواسته‌های استعماریشان تلاش می‌کنند.

مالکی ادامه داد: در حال حاضر به خاک و خون کشیدن مسلمانان و مردم بی‌دفاع از سراسر جهان به امری ساده و فعالیت ضد تروریستی توسط کشورهای استکبارگر تبدیل شده و اجرای آموزه‌های اسلامی و قوانین مبتنی بر قرآن کریم امری ضد حقوق بشری از نظر آنان به حساب می‌آید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، رسالت دلسوزان انقلاب را خطیر عنوان کرد و افزود: تبیین زوایای مختلف حادثه هفتم تیر برای نسل‌ جوان اهمیت بسیار ‌زیادی در افشاگری چهره نفاق‌آلود استکبار جهانی دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول