اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

اثربخشی جامعه در تقوای افراد نهفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان قزوین گفت: اثر بخشی جامعه در تقوای افراد آن جامعه نهفته است که همه باید به این سمت حرکت کنند.

اثربخشی جامعه در تقوای افراد نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدارس علمیه خواهران استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرس علمیه کوثر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: علم و دانش و کسب علم و تقوا و جهاد و مبارزه در راه خدا سه عنصر ارزشمند دینی بوده و اساس اسلام براساس تقوا شکل گرفته است.

امام جمعه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: نیت خود را براساس نیت خیر و الهی قرار دهیم و علم بیاموزیم و در این راه جز خدا هیچ هدفی را مدنظر قرار ندهیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به امروز جامعه به حرکت‌های علمی نیاز بالایی دارد، بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عنایات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز مدارس حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در جایگاه ممتازی قرار دارد که باید بیشتر به مباحث اخلاقی و تهذیب بپردازند.

وی با تأکید بر حرکت‌های علمی در مدارس ادامه داد: امروز جامعه به حرکت‌های علمی نیاز بسیار بالایی دارد و در این میان نیز خواهران باید در زمینه کسب علم و دین تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: مدارس حوزه‌های علمیه خواهران برای افراد علاقه‌مند به دروس حوزوی فعال است.

وی یادآور شد: حوزه‌های علمیه برای تمام خواهران علاقه‌مند فعال بوده و فضا برای حضور آن‌ها در عرصه معارف علمی و کسب علوم قرآنی مهیا است.

امام جمعه شهرستان قزوین با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام باریک‌بین در زمان تصدی این مسئولیت خطیر عنوان کرد: زمانی که مسئولیتی به ما محول می‌شود، باید در الویت نخست خدمت به مردم را که بهترین شیرینی به آن‌ها است، مدنظر قرا دهیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان افزود: خدمت به مردم از جمله خدماتی است که شیرینی آن می‌تواند برای یک فرد تا پایان مسئولیتش باقی بماند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده از حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین به محضر آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهرستان قزوین ارائه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین ضمن قدردانی از اعتماد امام جمعه شهرستان قزوین به خاطر این انتصاب تأکید کرد: امیدوارم بتوانم با حمایت‌های آیت‌الله هادی باریک‌بین و مدیریت مدارس حوزه‌های علمیه خواهران در قم و با استفاده از این امکانات و با کسب معارف دینی خواهران عالمه خوبی تربیت کرده که جامعه از وجود آنها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول