اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم در آستارا:

تعهد و تقوا مهم‌ترین ویژگی نماینده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نمایندگی مجلس نهم در آستارا گفت: مهم‌ترین ویژگی نماینده مردم در مجلس داشتن تعهد و تقوای الهی است.

تعهد و تقوا مهم‌ترین ویژگی نماینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا عسگر غنی ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنها خود سرنوشت خود را تغییر دهند اظهار داشت: نماینده منتخب مردم باید نماینده تمام مردم باشد و با دیدی یکسان به تمام مردم نگاه ویژه داشته باشد.

کاندیدای مستقل نمایندگی مجلس نهم آستارا با بیان اینکه نماینده باید به دنبال برطرف کردن مشکلات اساسی جامعه باشد افزود: مجلس جایگاهی ارزشمند برای انعکاس مشکلات در سطح خرد و کلان است که انعکاس این مشکلات نیازمند فردی اصلح و شایسته و توانمند است.

وی با یادآوری خاطراتی از شهید والا مقام چمران خاطر نشان کرد: شهید چمران ویژگی یک نماینده اصلح و شایسته را تقوا و تعهد دانسته است و بر لزوم داشتن تخصص نیز در پذیرفتن مسئولیت همواره تاکید داشته‌اند.

غنی جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور را مهم و حیاتی ارزیابی کرد و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای اصلی کشور است که اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا بیشتر مسایل مهم و اساسی کشور در مجلس مطرح می‌شود.

وی مجلس را خانه ملت و اندیشمندان عنوان کرد و ادامه داد: مجلس راهگشای کارهای اساسی برای مسئولان نظام و کارگزاران کشور است که مشکلات اساسی جامعه در آن مطرح می‌شود.

کاندیدای مستقل نمایندگی مجلس نهم آستارا با تاکید بر اینکه هدف اصلی نمایندگان مجلس باید تقویت نظام و کشور باشد بیان داشت: نماینده مردم در مجلس نباید به فکر سهم‌خواهی و ویژه‌خواری باشد و تنها باید به فکر خدمت به مردم و نظام و اسلام باشد.

وی یکی از شاخصه‌های اصلی نماینده اصلح را داشتن تقوای الهی عنوان کرد و گفت: تقوا جایگاه مهمی در سرنوشت انسان دارد که نمایندگان مردم در مجلس باید در طول مسئولیت خود این اصل مهم را رعایت کنند.

غنی با تصریح بر اینکه نماینده اصلح از خودخواهی و مسایل دنیوی پرهیز می‌کند ادامه داد: نماینده باید حافظ منافع عمومی مردم و حافظ آرمان‌های انقلاب و نظام باشد و در کنار آن مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خود را نیز برطرف کند.

وی با بیان اینکه برای مهندسان و پژوهشگران جوان بن‌بستی وجود ندارد یادآور شد: مهندسان و پژوهشگران راهی برای رهایی از این بن‌بست پیدا می‌کنند.

کاندیدای مستقل نمایندگی مجلس نهم آستارا، تبدیل آستارا به بندر آزاد تجاری به منظور برطرف کردن مشکل بیکاری، ایجاد مناطق گردشگری، اجرای طرح جامع معماری، توسعه کمی و کیفی در حوزه ورزش، ساماندهی تجارت چمدانی، ارتقا و بهبود حقوق شهروندی بانوان، ایجاد دانشکده‌های ورزشی و ایجاد توسعه پایدار را از اهداف و برنامه‌های آینده خود اعلام کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول