اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

تقوای سیاسی انتخاب اصلح را ممکن می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: کاندیداها و طرفداران آنان با رعایت تقوای سیاسی و انتخاباتی زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنند.

تقوای سیاسی انتخاب اصلح را ممکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چناران به موضوع انتخابات اشاره کرد و اهمیت و ضرورت‌های حضور گسترده و تأثیر آن در امنیت ملی و اقتدار کشور و نظام را برشمرد.

وی تعهد به ارزش‌‌های اسلامی و اصل مترقی ولایت‌فقیه، امانت‌داری، پرهیز از تجمل‌گرایی، استقلال‌خواهی و بیگانه‌ستیزی، صداقت در گفتار و رفتار، شجاعت و شهامت، مخالفت با هواهای نفسانی، توجه به محرومان، برخورداری از تخصص و تعهد و در نهایت ولایت‌مداری را از شاخصه‌های مهم انتخاب نماینده اصلح دانست.

حجت‌الاسلام تاجی با اشاره به حوادث روزهای اخیر جهان اسلام، اهانت به قرآن کریم در افغانستان توسط سربازان آمریکایی، وقوع انفجارات عراق هم‌زمان با خروج منافقان از پادگان اشرف، افزایش خشونت‌ها در عربستان و بحرین و انتخابات فرمایشی در یمن را از نقشه‌های شوم استکبار برای مقابله با جهان اسلام دانست.

وی تحریم نفتی اروپا و منفعل ‌شدن این کشورها در مقابل تصمیم قاطع ایران و اظهارات و اعترافات اخیر نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر وقوع دو زلزله، موج بیداری اسلامی و بحران اقتصادی غرب را نویدبخش پیروزی اسلام و نابودی استکبار و پویایی حرکت بزرگ اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول