اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحلیل و بررسی جامعه زنان سمنان:

تقوا محدودیت نیست مصونیت از زندگی حیوانی است

خبرگزاری فارس: مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: تقوا محدودیت نیست، بلکه مصونیت از زندگی حیوانی است.

تقوا محدودیت نیست مصونیت از زندگی حیوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احترام حیدریان ظهر امروز در جلسه شایستگی‏های پاسداری در جمع بانوان پایور در سالن جلسات کوثر اظهار داشت: تقوا داروی بیماری قلب‏ها، عامل بینایی دل‏ها، سبب شفای امراض جسم‏ها و باعث اصلاح و مرهم زخم جان‏ها است.

وی افزود: متّقیان واقعی، عاشق عبادت هستند و علاوه بر عبادت‏های واجب که شرط اولیه ایمان و تقواست، در هر فرصت مناسب به راز و نیاز با بی‏نیاز مطلق می‏پردازند.

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان عنوان کرد: متقیان با بال تقوا در ملکوت معنویت به پرواز درمی‏آیند و در این پرواز، بال‌هایشان نیز قوّت بیش‌تری می‏یابد.

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان کرد: برخی می‏گویند تقوا موجب محدودیت آدمی و مخالف آزادی او است، در حالی که تقوا محدودیت نیست، بلکه مصونیت از زندگی حیوانی است.

حیدریان یکی دیگر از راه‏های رسیدن به رستگاری را تقوا بیان کرد و افزود: در پیشگاه خداوند همه مساوی هستند و کسی برتر است که تقوا داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) گفت: تقوا آزادی از هر بندگی است.

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان راه‏های تقویت تقوا را کسب علم، ایمان به خدا، پرستش خدا، چشم‏پوشی از مادّیات، صبر و شکیبایی و احسان کردن عنوان نمود.

حیدریان اصلاح امور عفو و بخشش، عدالت‏پیشگی، صداقت و ولی‌ و شفیع قرار ندادن غیر خدا برای خود را نمونه‌های دیگر از تقویت تقوا به شمار آورد.

وی افزود: تقوا در قرآن عامل سعادت و رستگاری انسان معرفی شده و رعایت آن‌، مورد تأکید فراوان قرار گرفته است‌.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول