اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیره شهدای قم:

زدودن فرهنگ تقوا از جامعه محور فعالیت استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول سیره شهدای قم گفت: هدف استکبار جهانی، زدودن فرهنگ تقوا از میان جامعه اسلامی ایران است.

زدودن فرهنگ تقوا از جامعه محور فعالیت استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم، حجت‏الاسلام حسین دیانی در نشستی در سمنان اظهار داشت: گرامی داشتن یاد شهدا فرصتی برای همه انسان‌هاست تا تکلیف و وظایف خود را مرور و نقصان‌های خود را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: هدف استکبار جهانی، زدودن فرهنگ تقوا از میان جامعه اسلامی ایران است و با پیروی از کلام مقام معظم رهبری و سیره شهدا می‌توان در برابر آنها ایستادگی کرد.

مسئول سیره شهدای قم بیان کرد: بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون جان‏فشانی آن بزرگواران بوده و در سایه ایثارگری رزمندگان سلحشور دفاع مقدس شکل گرفته است.

دیانی افزود: برپایی اینگونه مراسم نباید ساده انگاشته شده و آن در حد یک ادای تکلیف خلاصه کرد؛ بلکه باید اینگونه مراسم تا هفته‏ها و ماه‏ها محلات ما را عطرآگین از عطر وجودی شهدا کند.

وی با بیان اینکه همگان در برابر شهدا و خانواده‌ آنان مسئول هستیم، اظهار کرد:‌ برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن نام و خاطره آنان حداقل کاری است که می‏توانیم در جهت ادای دین نسبت به شهدا انجام دهیم.

مسئول سیره شهدای قم در پایان بیان کرد: شهدا را بشناسیم تا ادامه دهنده راهشان باشیم و برای رفع تکلیف برنامه برگزار نکنیم؛ چراکه ارزش شهدا بسیار بالاتر از این‏هاست و شهید با خونش همه چیز را دگرگون کرده و جامعه را اصلاح می‏کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول