اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

حمایت از کاندیداها با رعایت تقوای سیاسی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: حمایت از کاندیداها با رعایت تقوای سیاسی و پرهیز از اختلاف و کینه و کدورت باشد.

حمایت از کاندیداها با رعایت تقوای سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در جمع مردم کاکی اظهار داشت: حامیان کاندیداها با دید باز و ملاک‎ها و فاکتورهای شخصیتی که مقام معظم رهبری فرمودند با انتخاب افراد ولایت راه را برای تشکیل مجلسی علوی هموار سازند.

وی افزود: امروز دشمن با شبهه‎افکنی و تردید می‎خواهد مانع حضور مردم در پای صندوق‎های رای شود، اما مردم ایران در روز 12 اسفند با حضور پرشور خود در انتخابات، وحدت و یکدلی و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را به نمایش می‎گذارند.

محمدی اضافه کرد: مردم با بصیرت این دیار نیز با شناخت کافی از نامزدها، فردی مومن، ولایتمدار، متعهد و با صداقت وابسته به آرمان‎های نظام را به مجلس می‎فرستند.

امام جمعه کاکی مردم را به حضور پررنگ در برنامه دهه فجر، تجدید بیعت مجدد امام و شهدا و رهبری دعوت کرد و اظهار داشت: امروز با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی هم از نظر کیفیت و هم کمیت شاهد تحول‎های زیادی بوده و هستیم، ما 33 سال تلاش، مجاهدت، شهادت داشتیم و داریم.

محمدی تصریح کرد: امروز شعارها و تحولات و مطالبات مردم و انقلاب‎های منطقه ناشی از بهره‎گیری از الگوی کامل و جامع یعنی انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کشورهای خارجی وابستگی داشتیم و امروز بزرگ‌ترین کشور در تولید بخش کشاورزی و صنعت هستیم.

محمدی اضافه کرد: تولیدات گسترده علمی و فناوری هسته‎ای و فضایی همه از برکت حکومت دینی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه زمانی در اختناق سیاسی ساواک به سر می‎بردیم افزود: امروزه هزاران رسانه مکتوب و خبرگزاری‎های متعدد و وبلاگ‎ها به صورت کاملا آزادانه فعالیت می‎کنند.

محمدی گفت: جوانان ما با اطاعت‎پذیری از ولایت فقیه با حضور در هشت سال دفاع مقدس خون خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که همین امر موجب شده که امروز کشور و انقلاب ما الگو شود و مرجع بیداری‎های اسلامی جهان قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری افزود: باید مواظب بود‎ دشمن بیکار نمی‎نشیند ما هم این نعمت را قدر بدانیم و مواظب باشیم  در انتخابات پیش رو، انتخاباتی سالم و جدی با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

محمدی گفت: البته رقابت لازم است و این امری طبیعی است چون همه سلیقه‎ها حضور دارند ولی رقابت باید در قالب قانون ادب و آداب انتخابات سالم صورت گیرد.

امام جمعه کاکی تاکید کرد: کاندیداها باید از مواضع اثباتی دیدگاه‎های خود را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول