اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خمین:

نامزدها تقوای سیاسی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین خواستار رعایت تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

نامزدها تقوای سیاسی را رعایت کنند

علیرضا کریمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید با پرهیز از تهمت و افترا و تخریب رقبای خود زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کنند.

وی تصریح کرد: حفظ فضای سالم تبلیغاتی، پرهیز از ریخت و پاش، خودداری از دادن وعده‌های پوچ و غیر عملی، دوری از سیاه‌نمایی و معرفی خود و ظرفیت‌های نظام از مواردی است که نامزدهای انتخاباتی باید در هشت روز تبلیغات به آن توجه داشته باشند.

فرماندار خمین بر لزوم تلاش نمایندگان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تاکید کرد و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئله مهمی است که داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس باید در این راستا بکوشند.

کریمی گفت: در شهرستان خمین هفت نفر از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده‌اند که از امروز و بر اساس قانون انتخابات فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: در شهرستان خمین دموکراسی در سایه اخلاق انتخاباتی بر فضای انتخابات حاکم است و خوشبختانه این شهرستان از آمادگی 100 درصد برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

فرماندار خمین حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را نشانه اقتدار ملی و موجب دلگرمی مسئولان دانست و خواستار مشارکت جدی مردم خمین در انتخابات شد.

وی از برگزاری مانور انتخابات فردا در مصلای این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول