اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

مسئولیت، تقوا و از خودگذشتگی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب با اشاره به گشایش مجلس نهم گفت: پذیرش مسئولیت در جامعه تقوا، فداکاری و از خودگذشتگی می‌طلبد.

مسئولیت، تقوا و از خودگذشتگی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان افزود: فتح خرمشهر را نباید با فتح بستان و سوسنگرد مقایسه کرد، بلکه فتح خرمشهر را باید با فتح بغداد مقایسه کرد چون با آزادی خرمشهر تمام محاسبات صدام و ایادی آن برهم زده شد، بر همین اساس بود که امام راحل (ره) درخصوص آزادی خرمشهر فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه نیز گفت: اگر انگیزه‌ها الهی باشد، کشمکش‌ها در راه رضای خدا باشد، هیچ مشکلی لاینحل باقی نمی‌ماند.

 باقری‌بنابی افزود: اگر زورآزمایی، جناح‌گرایی و دشمن‌تراشی فرضی نباشد، تنگ‌نظری نباشد، عدل و انصاف در جامعه حاکم شده و کمی تقوا حاکم شود، قطعاً خداوند بن‌بست‌ها را از سر راه برمی‌دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس به روز هفتم خرداد، روز گشایش و افتتاحیه مجلس جدید اشاره کرد و گفت: مجلس یعنی خانه امتحان و افرادی که به مجلس رفتند، امتحان سخت الهی متوجه آنها است و شبانه‌روز در امتحان هستند از این رو مسئولیت در جامعه تقوا، فداکاری و از خودگذشتگی می‌طلبد.

وی همچنین به برگزاری نشست 1+5 در بغداد اشاره کرد و اذعان داشت: اینگونه نشست‌ها ثمری ندارد و تاکنون چیزی از این نشست‌ها عاید این نظام نشده است، چون آنها دشمن زخم‌دیده هستند و با اصل و فلسفه وجودی ما مخالف هستند.

باقری‌بنابی گفت: در سالی که از ناحیه مقام معظم رهبری بر تولید ملی، سرمایه ایرانی اشاره شده، ولی بعضی مدیریت‌ها در کشور درست نیست و نظارت کافی وجود ندارد.

وی افزود: انصافاً مردم، مردم خوبی هستند و همچنان منتظر به ثمر نشستن وعده‌ها بوده‌اند، درخصوص اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها هم باید گفت که طرح با خیر و برکتی بود و خداوند به مسئولان صالح جزای خیر بدهد و مسئولان غیرصالح را هدایت کرده و دست‌های خائنانه را قطع کند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول