اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام کازرونی:

جبهه متحد فکر و تعقل، تلاش و تقوای الهی را سرلوحه خود قرار دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج با اشاره به توصیه‌های پیامبر (ص) به اباذر گفت: اعضای جبهه متحد سه مولفه فکر و تعقل و درایت و فهم، تلاش و کوشش و تقوای الهی را دارند.

جبهه متحد فکر و تعقل، تلاش و تقوای الهی را سرلوحه خود قرار دادند

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام محسن کازرونی در همایش بزرگ اصولگرایان شهرستان ری که در مسجد آیت‌الله فیروزآبادی در شهرری برگزار شد با اشاره به روایتی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) خطاب به اباذر فرمودند «این سه چیز را داشته باش: اول؛ فکر و تعقل، درایت و فهم که پیامبر به اباذر فرمود قلب را با فکر بیدار کن. دوم؛ تلاش، کوشش و فعالیت. اگر در هر حکومتی محقق شود تضمین سلامت است و جاهلانه سخن نگویند و قدم بر ندارند و سوم؛ تقوای الهی».

نماینده ولی فقیه در کرج مجلس را نیازمند این سه مولفه دانست و اظهار داشت: انسان‌هایی که چهره عبادی دارند ولی سرسوزنی در کارشان عقل دیده نمی‌شود. متفکرین بدون تقوا همیشه طعمه‌های خوبی برای دشمن بوده‌اند و در طول انقلاب نیز شاهد همین بودیم. اهل فکر بودند ولی اهل اندیشه نبودند.

وی در ادامه افزود: دوستانی که اهل جبهه متحد هستند این سه شاخصه را دارند، اهل معامله و زد و بند نیستند و متعهد شده‌اند که به مردم خدمت کنند و زهی سعادت مردم که این چنین نمایندگانی را انتخاب کنند و اینان دینشان را داد می‌کنند.

حجت‌الاسلام کازرونی تاکید کرد: نگاه خیلی‌ها به این مجلس نگاه معاملاتی است و این بسیار خطرناک است که نگاهشان رسیدن به بسیاری از زد و بندهای نامشروع است که این باعث می‌شود نظام از درون خالی و تهی شود و این یک آسیب جدی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع که مجلس یک نظام که قانون‌گذار است خودش فاسد باشد به نظام لطمه می‌زند، در این مسیر نخستین اشتباه آخرین اشتباه است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: متفکرین و مومنین تلاش کردند نگذارند که چهره مجلس خراب شود به همین دلیل به دنبال یک سری افراد متفکر و مومنین کشتند که بیایند و یک مجلس خوب داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کازرونی با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که در این مسیر حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: همه لیست‌ها و انسان‌ها محترم هستند، عالمان بزرگی همانند آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی (مقام معظم رهبری بسیار برای ایشان احترام قائل هستند) با این همه بزرگی کنار لیست جبهه متحد را امضا می‌کنند و چیزی از این بزرگان کم نمی‌شود چه این لیست به مجلس بیاید یا نیاید. ولی عالمان بزرگ و جلیل هیچ‌گاه اعتبارشان را ذخیره نمی‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول