اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه احمد‌آباد مستوفی:

تقوا بهترین لباس برای زینت معنوی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه احمد‌آباد مستوفی گفت: تقوا بهترین و برازنده‌ترین لباس برای زینت معنوی انسان است.

تقوا بهترین لباس برای زینت معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام سید‌سعید طبایی امام‌ جمعه شهر احمد‌آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تقوا بهترین و ارزشمند‌ترین لباس برای زینت معنوی انسان است و از نشانه‌های افراد متدین و مقرب درگاه الهی است.

طبایی افزود: یکی از نشانه‌های تقوا این است که انسان عاقل از هوای نفس خود پیروی و تبعیت نکرده و دچار ذلالت و گمراهی نمی‌شود و هوای نفس را تحت کنترل درآورده است.

امام‌ جمعه احمدآباد بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند 90 مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی زد و مردم ولایت‌مدار این کشور بار دیگر در انتخابات 15 اردیبهشت با حضور گسترده خود سیلی سختی بر چهره بدخواهان این نظام خواهند نواخت.

وی گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی مردم است و آحاد مردم باید در این انتخابات افراد صالح و شایسته را از میان نامزدها انتخاب کرده و کاندیداها نیز مراقب باشند که همواره با رعایت اخلاق اسلامی در دوران انتخابات قوانین را رعایت نمایند و از تخریب و جو‌سازی بر علیه رقبای خود پرهیز نمایند.

طبایی با قدردانی از مصوبه اخیر هیئت دولت در ارتقای دهستان احمد‌آباد مستوفی به بخش و شهر اظهار داشت: تصمیم اخیر هیئت دولت و تصویر ایجاد شهر مستقل در احمدآباد مستوفی و پی‌گیری‌های استاندار و فرماندار شهرستان نشان داد که مسئولان نظام همواره می‌خواهند در خدمت مردم باشند و به ‌عنوان خدمتگزار مردم خدمت نمایند.

مرتضی تمدن استاندار تهران امروز با حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه احمد‌آباد مستوفی مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر ارتقای دهستان احمد‌آباد مستوفی به بخش و شهر را ابلاغ نمود و برای ایجاد شهرداری و بخشداری مستقل در این منطقه مبلغ 10 میلیارد ریال از محل باقی ‌مانده بودجه سال 90 در بخش عمرانی را به این شهر جدید اختصاص داد و تأکید کرد که فرماندار این شهرستان در بودجه سال 91 اعتبارات قابل توجهی را برای این شهر پیش‌بینی نماید.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول