اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی منوط به مشارکت مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی استان گفت: در اصل درصد تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی منوط به مشارکت مردم است.

تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی منوط به مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: مسئولان استان باید بنا را بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی بگذارند.

وی بر تدوین برنامه‌های بصیرتی منطبق با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: این برنامه‌های فرهنگی باید در ایام خاص به صورت ویژه تدوین شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: تبیین نقش محوری ولایت‌فقیه در جامعه از دیگر وظایف ارگان‌های فرهنگی فعال در جامعه محسوب می‌شود.

وی ارتقای نقش و جایگاه نخبگان دینی و اعتلای ارزش‌های دینی را در جامعه از دیگر اولویت‌های فرهنگی اعلام کرد و گفت: انجام موفقیت‌آمیز این فعالیت‌ها نیازمند فضاسازی لازم در جامعه است.

حجت‌الاسلام باقری ترویج فرهنگ ثقلین و همچنین ترویج اخلاق‌مداری را از ضروریات عنوان کرد و افزود: در 25 امامزاده واقع در استان زنجان مرکز فرهنگ قرآنی ایجاد شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور، اضافه کرد: سهم استان زنجان از تربیت این تعداد حافظ قرآن 3 هزار 277 نفر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برنامه استان زنجان برای برگزاری مسابقات قرآنی اشاره و تصریح کرد: عملیاتی شدن این برنامه نیازمند توجه جدی مسئولان استان است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مسابقات قرآنی در کشور ادامه داد: یکی از راه‌های تبلور حضور قرآن در جامعه برگزاری مسابقات است.

حجت‌الاسلام باقری توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در امور فرهنگی از دیگر اولویت‌های برنامه‌های تدوین شده برای استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول