اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

صدا‎ و‎ سیمای گلستان در انعکاس برنامه‎های فرهنگی پررنگ‎تر ظاهر شود

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: صدا‎ و‎ سیمای مرکز گلستان حضور پررنگ‎تری در انعکاس برنامه‎های فرهنگی داشته باشد.

صدا‎ و‎ سیمای گلستان در انعکاس برنامه‎های فرهنگی پررنگ‎تر ظاهر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر عصر شنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: ترویج مبانی اعتقادی و دینی از مهمترین اهدافی است که در اجرای برنامه‎های فرهنگی به آن توجه می‎شود که نیاز است صدا و سیما در نشر این امر حضوری گسترده در عرصه داشته باشد.

وی استفاده از تمام ظرفیت‎ها را برای تبدیل شدن امامزادگان (ع) به قطب فرهنگی که مدنظر مقام معظم رهبری است، مهم خواند و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه سالانه به طور متمرکز اقدام به اجرای برنامه‎های مهم پنج‎گانه می‎کند که در سراسر استان‎ها و شهرستان‎های کشور شاهد برگزاری آن هستیم که یکی از آنها طرح نشاط معنوی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان اضافه کرد: آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، نشاط معنوی، ولایت علوی، اکمال دین نبوی، بصیرت عاشورایی و برگزاری هفته وقف از مهم‌ترین برنامه‎های فرهنگی اوقاف و امور خیریه است.

سلیمانی‎فر بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت‎های فرهنگی و اجرای نیات واقفین خیراندیش از موقوفاتی که به نیت اهداف فرهنگی به یادگار گذاشته می‎شود، بهره‎مند و به مقابله جنگ نرم دشمن می‎پردازد.

وی از مردم ولایتمدار گلستان که با اهداء نذورات خود اوقاف و امور خیریه را در اجرای برنامه‎های فرهنگی حمایت می‎کنند قدردانی کرد و افزود: نذور مردمی علاوه بر این برای عمران و ساخت ‎و ساز اماکن متبرکه نیز استفاده می‎شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خواستار اعتبارات فرهنگی در راستای برگزاری برنامه‎های دینی و مذهبی در جامعه شد و اظهار داشت: با وجود پیگیری‎های مکرر به استانداری و فرمانداری مرکز استان، متاسفانه بودجه‎ای در این زمینه در نظر گرفته نشده که انتظار داریم همکاری مقامات استانی از این بخش افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول