اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران:

سپاه مازندران در اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگام است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه مازندران در اجرای برنامه‌های فرهنگی و سازندگی در کشور پیشگام است.

سپاه مازندران در اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگام است

جانعلی ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با وجود برنامه‌ریزی برای 23 هزار نفر برای شرکت در سالگرد ارتحال امام (ره)، با استقبال پرشور جوانان امسال 30 هزار نفر به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام شدند.

وی افزود: 500 دستگاه اتوبوس و 300 دستگاه مینی‌بوس از سراسر استان مازندران کار انتقال زائران را برعهده داشتند.

ولی‌زاده ادامه داد: این اعزام‌ها با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای انجام شده است.

وی اظهار داشت: شناخت ابعاد مختلف حضرت امام(ره) و آشنایی با دیدگاه‌های رهبری معظم انقلاب که ادامه‌دهنده سیره و روش امام(ره) با همان بصیرت، آگاهی و دشمن‌ستیزی است برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

وی بیان کرد: تمام جوشش‌ها و انقلاب‌های مردمی و بیداری اسلامی در منطقه به برکت بینش الهی حضرت امام (ره) و روشنگری ایشان بوده است.

ولی‌زاده گفت: همه ما باید در سایه ولی فقیه زمان، آیت‌الله خامنه‌ای و اطاعت محض از فرامین معظم له ادامه دهنده راه امام(ره) و شهدا باشیم.

مسئول اردویی سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: تنها چیزی که انقلاب را در برابر دشمنان بیمه می‌کند وحدت در پیروی از ولی امر مسلمین جهان و بهره‌گیری از فرامین ایشان و استفاده از نصایح امام راحل و وصایای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی مستلزم مساعدت مسئولان استانی است، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در طرح‌های بسیج سازندگی، سپاه را یاری کنند چرا که مازندران در اجرای برنامه‌های فرهنگی و سازندگی در سطح کشور پیشگام است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول