اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم توجه به پویایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت توجه به پویایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

لزوم توجه به پویایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان راه‌اندازی شده و به منظور فرهنگ‌سازی قرآنی فعالیت‌های قرآنی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی و قرآنی نباید موازی‌کاری صورت گیرد، افزود: متاسفانه به دلیل موازی کاری‌های دستگاه‌های مختلف فرهنگی، برنامه‌های مطلوبی در این زمینه انجام نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت توجه به پویایی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند، افزود: برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی از ضروریات جامعه امروز است.

اصفهانیان ادامه داد: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیشتر در زمینه توجه به مسائل فرهنگی دخیل است و در کنار این اقدامات شورای اسلامی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی برگزاری مسابقه قرآنی "مدها متان" را در زنجان از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و قرآنی عنوان کرد و گفت: استان زنجان نیازمند برگزاری چنین برنامه‌هایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های قرآنی و فرهنگی مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: وجود قاریان ممتاز بین‌المللی ضرورت توجه به برنامه‌های قرآنی را بیشتر نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه هر برنامه نیازمند پیوست فرهنگی مناسب است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیربنایی نیز نیازمند پیوست فرهنگی هستند که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

اصفهانیان با بیان اینکه اگر پیوست فرهنگی در مسائل مختلف مورد توجه نباشد آن برنامه موفقیت‌های لازم را کسب نمی‌کند، یادآور شد: اگر این پیوست در همه برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد، موفقیت‌های چشمگیری به دست می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اعتقاد دارم انتقادات به منظور پویایی جامعه ضروری است، اما این انتقادات نباید موجب تخریب شخصیت برخی افراد جامعه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بزرگ‌نمایی را نیز از آفت‌های جامعه برای اشخاص عنوان کرد و گفت: نباید از فردی در جامعه به دلیل برخی مسائل بزرگ‌نمایی شود.

وی بر ضرورت جاری‌شدن روح قانون در مطبوعات تاکید کرد و گفت:‌ باید در کنار انعکاس فعالیت‌های انجام شده، نقاط ضعف افراد نیز بدون تخریب شخصیت و جایگاه آن فرد، ارائه شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول