اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امسال در راستای وظایف اداره کل تبلیغات اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این امر اختصاص دادیم.

اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در گردهمایی رؤسا و مسئولان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر از آموزش تخصصی اخلاق اسلامی در بین اقشار مختلف و تاثیرگذار استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت:‌ این طرح قرار است برای کارمندان، مدیران، معلمان و... اجرا شود و حدود 6 میلیون تومان اعتبار نیز برای این امر اختصاص دادیم.

وی افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار آموزه‌های اسلامی، سعی می‌کنیم این آموزه‌ها را در شکل‌های مختلف در جامعه آموزش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم کیفیت‌بخشی و ارتقای خدمات واحدهای مختلف به ویژه روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

موسوی‌نیا اظهار داشت: فعالیت‌های روابط عمومی باید ضابطه‌مند و در چارچوب تحقق اهداف سند فرا دستگاهی به نحوی تدوین شود که در ابعاد درون سازمانی و برون سازمانی قابلیت‌های تعامل با دستگاه‌ها و ارتباط سازنده با گروه‌های هدف سازمان را داشته باشد.

وی با اشاره به نحوه عملکرد روابط عمومی‌های استان ضمن تقدیر از روابط عمومی‌های برتر ادارات تبلیغات اسلامی استان، خواستار آسیب‌شناسی علل و عوامل ضعف برخی ادارات تبلیغات اسلامی در حیطه فعالیت‌های روابط عمومی شد.

سید محمد موسوی‌مطلق، سرپرست معاونت اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در سخنانی بر ضرورت تامین نیازها و مشکلات سخت‌افزاری و تهیه بستر لازم برای فعالیت‌های سازنده روابط عمومی شهرستان‌های استان تاکید کرد.

رابطین خبری ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان در بخش بعدی این گردهمایی مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

در پایان این مراسم از حسین ادیبی و محمودرضا قائم‌پور، مسئولان پیشین روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان و رابطان خبری شهرستان‌های جم، دشتی، دیلم، گناوه، دشتستان و نمایندگی تبلیغات اسلامی شبانکاره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول