اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجدید میثاق با شهیدان

برنامه‏های فرهنگی ورزشی در استان سمنان انجام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏های فرهنگی و ورزشی با هدف تجدید میثاق با شهیدان در استان سمنان انجام شد.

برنامه‏های فرهنگی ورزشی در استان سمنان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، برنامه پیاده‏روی در حرم شهدای گمنام شهرستان شاهرود برگزار شد.

وجیهه ساغری، مسئول برگزاری این برنامه بیان کرد: هدف از این پیاده‏روی و حضور در حرم شهدای گمنام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گران‌قدر فتح خرمشهر و تجدید میثاق با آرمان‏های امام و شهیدان است.

وی افزود: با این حضور نمادین، می‏خواستیم به شهدا بگوییم که ما هم‌چنان ادامه ‏دهنده راه آنان هستیم و پیرو ولایت و رهبری خواهیم ماند.

ساغری تأکید کرد: زنده نگه داشتن این ارزش‏ها برای نسل جوانان و نسل آینده میهن، خط‌مشی اساسی محسوب می‏شود و یاد و نام شهیدان تا ابد در قلب بسیجیان مخلص جاوید خواهد ماند.

هم‌چنین به همت واحد عملیات سپاه دامغان، رژه موتوری از حسینیه ابوالفضل(ع) شهرستان دامغان تا مزار شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت‏المقدس همراه با ساز و برگ تبلیغاتی انجام شد.

مسئول عملیات سپاه دامغان گفت: مقاومت مردم خرمشهر حماسه‏ای از یاد نرفتنی است، زیرا مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که برای تهاجم و تجاوز هیچ آمادگی نداشتند.

علی میرمهری افزود: آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی‏شان با دست‏های خالی مقاومت کردند و این در تاریخ بی‏نظیر می‏ماند.

مسئول عملیات سپاه دامغان گفت: بیش از 100 نفر از بسیجیان همیشه در صحنه با بیش از 100 دستگاه موتور همراه با ساز و برگ تبلیغاتی از این شهیدان و راهشان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول