اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر:

استمرار و تنوع از نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: استمرار و تنوع یکی از نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است.

استمرار و تنوع از نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا یاری‌منفرد ظهر امروز در نشست اوقات فراغت با واحدهای فرهنگی مدیریت شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد برجسته‌ترین نهادی است که مسئله اوقات فراغت را به صورت ویژه، مستمر و با تنوع در برنامه‌هایش دنبال می‌کند.

یاری‌منفرد افزود: در چند سال اخیر سعی بر یکپارچه شدن فعالیت‌های پایگاه‌ها و کانون‌ها کرده‌ایم و خواستار تبدیل دوره‌های کلاسیک به کارگاه‌های نشاط‌‌آور هستیم.

وی عنوان کرد: در اردوهای استانی امسال روزشمار‌هایی متناسب برای هر روز داریم، که با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری از اهداف امداد نیز هست.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: ما اگر نتوانیم توانمند‌سازی روحی و فکری انجام دهیم، دیگر نمی‌توانیم خانواده‌ها را به توانمندی اقتصادی برسانیم.

یاری‌منفرد بیان کرد: در مناطق محروم روستایی نیز برنامه‌های اوقات فراغت برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته نیز در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت برگزاری اوقات فراغت تابستان تصریح کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها از چند جهات حائز اهمیت است، چرا که می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مصونیت از تهاجم فرهنگی نقش مهمی ایفا کند.

یاری‌منفرد افزود: برگزاری اینگونه برنامه‌ها می‌تواند در سرنوشت یک فرد تاثیر‌گذار باشد و اگر اینگونه برنامه‌ها به درستی اجرا شود، می‌تواند در رشد و ارتقاء افراد جامعه نیز مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول