اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سواحل جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سواحل جدی گرفته شود.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سواحل جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی اکبر طاهایی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیتی عمومی و حقوق شهروندان که با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد، بیان داشت: چادر حجاب برتر و نماد فرهنگ فاطمی ست.

وی با اشاره به برخی پوشش‌های نامناسب اظهار داشت: بخشی از حقوق شهروندی به موضوع عفاف و حجاب مربوط می‌شود که باید با برنامه‌ریزی و تدابیر پیشگیرانه در این حوزه فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد.

طاهایی به حضور مسافران و گردشگران در مازندران برای استفاده از منابع خدادادی جنگل و دریا اشاره داشت و افزود: دستگاه‌های متولی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی را کانون توجه قرار دهند.

طاهایی با بیان اینکه جمعیت خانواده‌های مذهبی و متدین به مراتب از افراد بدپوشش بیشتر است، گفت: باید با میثاق جمعی از کارهای غیرفرهنگی که زمینه‌ساز مظاهر نامناسب اجتماعی است جلوگیری شود.

وی با تاکید بر رفتار شایسته و اسلامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی یادآور شد: تمام برنامه‌ها براساس آموزه‌های دینی تنظیم شود.

 

طاهایی به حضور مسافران و گردشگران در مازندران برای استفاده از منابع خدادادی جنگل و دریا اشاره داشت و افزود: دستگاه‌های متولی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی را کانون توجه قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز با اشاره به حضور 10 تا 15 میلیون مخاطب برای استفاده از منابع طبیعت مازندران عنوان کرد: با اقدامات و امکانات مناسب به ویژه در سه حوزه جنگل، دریا و مکان‌های عمومی مانند میادین، پارک‌ها و معابر که مخاطبان زیادی دارد، آگاهی‌بخشی و آموزش‌های مربوط به عفاف و حجاب افزایش یابد.

 

هادی ابراهیمی با تاکید بر کارهای پیشگیرانه در این حوزه ابراز داشت: امسال در طرح‌های سالم‌سازی دریا، مسائل مربوط به رعایت عفاف و حجاب با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود. 

وی از افزایش تعداد طرح‌های ویژه بانوان در مازندران خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با هماهنگی کامل برای پیگیری امور حضور فعال‌تری در جلسات داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر ساماندهی مدل‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: اصناف و بازرگانی در مورد عرضه محصولات به ویژه لباس نظارت بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران نیز در این نشست عفاف و حجاب را نماد نظام اسلامی بیان کرد و گفت: عدم رعایت آن در جامعه زمینه‌ساز بروز ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی خواهد بود.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور افزود: باید همه احساس مسئولیت کنند و با احیای صحیح و درست فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در تثبیت ارزش‌های اسلام گام بردارند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول