اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت خبر داد

تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط ارتش در شرق هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی در منطقه شرق هرمزگان تاکید کرد.

تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط ارتش در شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرقی‌ترین شهرستان هرمزگان بندرجاسک، حجت‌الاسلام محمد باقری ظهر امروز در مراسم اختتامییه نمایشگاه کتاب «نیمه خرداد» افزود: نمایشگاه کتاب نیمه خرداد در مدت دو هفته برگزاری با استقبال خوبی از طرف کارکنان منطقه، خانواده‌ها و هم‌چنین مردم شهرستان جاسک رو به رو شد.

وی ادامه داد: میزان استقبال از این نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری نشان می‌دهد و این استقبال وظیفه مسئولان فرهنگی را در برگزاری برنامه‌های شایسته‌تر سنگین‌ می‌کند.

این مسئول، بعثت حضرت محمد(ص) به مقام نبوت را یکی از عنایات خداوند به مردم جهان برشمرد و افزود: با آغاز رسالت این پیامبر بزرگوار و خون‌‌دل خوردن‌های ایشان، جهل و خرافه‌پرستی از میان مردم رخت بربست و درهای علم، دانش و تفکر به سوی آنها گشوده شد.

باقری، راه نجات مردم در قرن حاضر را بازگشت و رجوع به مکارم اخلاق و بکارگیری دستورات ایشان در زندگی روزمره دانست و گفت: اگر دستورات الهی و سیره نبوی در جوامع مختلف بشری حاکم شود تمامی معضلات اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های آشنایی با سیره نبوی استفاده از کتب معتبر مذهبی است که در این نمایشگاه به وفور یافت می‌شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی با اشاره به فرارسیدن تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های تابستانی در مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) منطقه دوم دریایی ولایت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی عقیدتی سیاسی منطقه دانست.

وی افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های مختلف مذهبی، علمی، ورزشی و تفریحی در 17 عنوان کلاس به صورت رایگان از مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود و شرکت برای دانش‌آموزان سطح شهرستان نیز آزاد است.

دو منطقه از مناطق نیروی دریایی ارتش در هرمزگان واقع شده است.

منطقه دوم دریایی ولایت در ساحل شهر جاسک و در ساحل دریای عمان واقع شده است.

در حال حاضر برگزاری برنامه‌های فرهنگی از روند نسبتاً مناسبی در این منطقه برخوردار است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول