اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره:

کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خواستار بهبود کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی شد.

کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و مدیران اجرایی شبانکاره اظهار داشت: خردادماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است و حوادث و رخدادهای مهم و ارزشمندی در این ماه به وقوع پیوسته است که اهمیت این ماه را دو چندان می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگداشت وقایع و رخدادهای مذهبی و ملی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مسئولان در حوزه فرهنگی و مذهبی باید مورد توجه قرار دهند و از تمام توان و ظرفیتی که در اختیار دارند در این راستا بهره ببرند.

نیک‌نژاد با اشاره به سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب بیان داشت: بزرگداشت و پاسداشت شخصیت امام خمینی (ره) و تبیین اهداف والای آن حضرت از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب فرصتی مناسب برای فعالیت در این عرصه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره با تاکید بر اهمیت اعتکاف گفت: برنامه‌های ارزشمندی برای برگزاری سنت حسنه اعتکاف در بخش شبانکاره تدارک دیده‌ایم و از تمام مردم و مسئولان می‌خواهیم در برگزاری هر چه بهتر این سنت الهی ما را یاری کنند.

نیک‌نژاد تصریح کرد: در سال جاری همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) بیش از 400 نفر از برادران و خواهران در پنج مسجد این بخش معتکف می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خواستار بهبود کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: افزایش محتوای برنامه‌های فرهنگی در جذب جوانان بسیار تاثیرگذار است.

بخشدار شبانکاره نیز با اشاره به لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) اضافه کرد: ما هر چه داریم مرهون و مدیون خدمات ارزشمند امام خمینی (ره) هستیم و آزادی، عزت و سربلندی امت مسلمان ایران اسلامی در سراسر جهان برگرفته از حرکت انقلابی مردم مسلمان ایران اسلامی به رهبری امام روح‌الله (ره) علیه رژیم ستم‌شاهی است.

مختار چترسنجی با اشاره به اینکه تمام کشورهای آزادی‌خواه جهان ایده امام خمینی (ره) را الگوی خویش قرار داده‌اند اذعان داشت: برکات انقلاب شکوهمند اسلامی امت ایران و افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) هنوز در سراسر جهان پا برجاست و تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان افکار و اندیشه‌های ایشان را الگوی راه خویش قرار داده‌اند و بر این اساس علیه مستکبرین قیام می‌کنند.

بخشدار شبانکاره ادامه داد: اختلال در خطوط ارتباطی و شبکه مخابراتی شهر شبانکاره از مسائل مهمی است که در ماه‌های اخیر همواره توسط مسئولان این شهر و بخش پیگیری شده و می‌توان از این مشکل به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم یاد کرد و باید هر چه زودتر این معضل مرتفع شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول