اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های فرهنگی زنجان به صورت استاندارد ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به رصد برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سطح استان زنجان گفت: این رصد موجب استانداردسازی برنامه‌ها شده است.

برنامه‌های فرهنگی زنجان به صورت استاندارد ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در نخستین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره به حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر برنامه‌های فرهنگی استان زنجان جزو برنامه‌های برتر بوده است.

وی به رصد برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها استانداردسازی شده ارائه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: استانداردسازی برنامه‌های فرهنگی موجب تسریع و تاثیرگذاری برنامه‌ها می‌شود.

وی مرحله نخست برنامه‌‌‌های فرهنگی طراحی شده در سال جاری را سیاست توسعه قرآن و نهچ‌البلاغه و همچنین سیره اهل بیت اعلام کرد و افزود: اهتمام در پروژه‌های پژوهشی و تلاش در راستای تحقق شعار ملی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سال جاری است.

حجت‌الاسلام دشتکی تاکید کرد: تلاش در راستای تسری سیاست‌های ابلاغی تحول اداری و سبک‌کردن امور اداری از برنامه‌های سال جاری تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

وی تولید محتوای متنی روزآمد با محوریت خانواده و جریان‌سازی فکری و فرهنگ دینی را با طرح‌های مبتکرانه و نوآورانه از دیگر اولویت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه به امور فرهنگی و دینی شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای فعال‌کردن طرح‌های توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی در مناطق محروم خواهد بود.

وی ایجاد و تقویت کانون‌ها و تشکل‌های ترویج فرهنگ قرآن و عترت را از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی پیش رو عنوان کرد.

حجت‌الاسلام دشتکی کمک به تهیه نرم‌افزارهای دینی و معرفت قرآنی، کمک به احداث تکمیل و تجهیز حوزه‌های دینی و حمایت از اعزام و استقرار طولانی مدت مبلغان در مناطق محروم را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دانست.

وی تاکید کرد: ارگان‌ها، کار در امور قرآنی را باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول