اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف یک ماه آینده

پروژه تعاونی مسکن ادارات اراک برق‌رسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از نصب شبکه برق‌رسانی پروژه 116 واحدی تعاونی مسکن ادارات ظرف ماه آینده در اراک خبر داد.

پروژه تعاونی مسکن ادارات اراک برق‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: پروژه 116 واحدی تعاونی مسکن ادارات اراک به زودی با نصب پست برق در این منطقه برق‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه مسکن مهر در استان نیازمند مساعدت مسئولان دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات است که می‌طلبد مسئولان استان به طرح مسکن مهر توجه بیشتری داشته باشند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح مسکن مهر نقش بسیار مؤثری در خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه دارد خاطر نشان ساخت: هزینه انشعاب برق پروژه 116 واحدی اراک به شرکت توزیع نیروی برق پرداخت شده و به زودی انشعاب برق موقت این واحدها به ثابت تبدیل می‌شود.

شعبانی‌فرد از مهلت چهار ماهه تعاونی مسکن فرهنگیان برای پرداخت بدهی خود به اداره کل مسکن و شهرسازی استان مرکزی خبر داد و گفت: تعاونی مسکن فرهنگیان باید ظرف چهار ماه آینده نسبت به پرداخت بدهی خود به اداره کل مسکن و شهرسازی استان مرکزی اقدام کرده و تکلیف بدهی‌های خود را روشن کند.

وی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش استان نیز باید در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل پروژه 78 واحدی فرهنگیان در کوی الهیه اراک و تسریع در پرداخت وجوه توسط اعضای تعاونی اقدام کرده و مشکل فرهنگیان را برطرف کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تامین مسکن فرهنگیان از ضروریات است و باید با سرعت بالایی صورت گیرد ابراز داشت: به منظور رفع مشکل مسکن فرهنگیان شهر فراهان احداث 190 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته که برای احداث سریع این واحدها متقاضیان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند آورده خود را بپردازند.

شعبانی‌فرد اختصاص زمین در حاشیه جاده فرودگاه اراک به 20 نفر از کارکنان فرودگاه برای ساخت واحد مسکونی، اختصاص 220 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مهر معلولین خمین، تامین یک هزار متر زمین برای ساخت واحدهای استیجاری کارکنان تعزیرات حکومتی، تامین مسکن مورد نیاز کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، بهزیستی و استانداری را از طرح‌های در دست اقدام استان در زمینه تامین مسکن عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول