اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

مهلت یک ماهه برای تقسیط تسهیلات به ساکنان مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از مهلت یک ماه برای مراجعه ساکنان واحدهای مسکن مهر که هنوز اقدام به تقسیط تسهیلات دریافت شده نکرده‌اند، خبر داد.

مهلت یک ماهه برای تقسیط تسهیلات به ساکنان مسکن مهر در زنجان

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بررسی مسائل داخل استانی خیابان دلجویی زنجان اظهار داشت: مشکلات داخل استانی این خیابان حل شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال روستای تازه‌کند افزود: بسیج سازندگی کار ساخت‌وساز اماکن عمومی مانند مسجد را در آن روستا بر عهده گرفته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان از آماده‌شدن زمین برای قطعه‌بندی در محل احداث روستای تازه‌کند خبر داد و گفت: آواربرداری در این محل برای ساخت‌وساز هم انجام شده است.

وی از اعطای، 10 میلیون تومان کمک بلاعوض دولت به اهالی روستای تازه‌کند که مایل به جابه‌جایی هستند، خبر داد و اضافه کرد: این کمک فقط به روستاییان ساکن در روستا انجام می‌شود.

کریمی وضعیت خانوارها در اعطای زمین برای احداث خانه از جمله تعداد خانوار و همچنین داشتن یا نداشتن دام را مهم دانست.

وی مبلغ پیش‌بینی شده برای پرداخت کمک بلاعوض به ساکنان روستای تازه‌کند را در صورت جابه‌جایی بین 400 تا 500 میلیون تومان اعلام کرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: هرچند ترجیح داده می‌شود که واحدهای مسکن تازه‌کند به صورت جمعی ساخته و به روستاییان تحویل داده شود، ولی هنوز این موضوع بسته نشده است و هرکس مایل باشد می‌تواند با دریافت کمک ویژه دولت و همچنین تسهیلات اقدام به ساخت‌وساز کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از مالکان واحدهای مسکن دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند، گفت: باید برای حل این موضوع اقدامات لازم انجام شود.

کریمی تاکید کرد: باید ضرب‌الاجلی برای صدور دفترچه اقساط برای این افراد در نظر گرفته شده و در صورت عدم مراجعه به سیستم بانکی برای تقسیط تسهیلات، اقدام به تخلیه واحد مسکونی شود.

وی عمل‌نکردن به تعهدات توسط برخی از ساکنان واحدهای مسکونی مهر را موجب بروز مشکل برای مجموعه اعلام کرد و افزود: این افراد با وجود اینکه یک سال است در واحد مسکونی ساکن هستند از مراجعه برای تقسیط خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول