اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پیشرفت 95 درصدی مسکن مهر گچساران

خبرگزاری فارس: معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساختمانی سایت 516 واحدی مسکن مهر گچساران 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 95 درصدی مسکن مهر گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کورش امیدی‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پروژه‌های عمرانی گچساران با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی مورد بازدید قرار گرفت.

روند اجرایی پروژه زیرگذر گچساران فعال‌تر شود

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موانع و مشکلات پیش روی زیرگذر گچساران افزود: این پروژه یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان محسوب می‌شود که به دلیل تداخل فیبر نوری در مسیر احداث نیمه فعال مانده بود.

امیدی‌پور ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و اعتباراتی که در زمینه برطرف کردن موانع زیر گذر از جمله فیبر‌نوری تأمین شد، مشکل مخابرات برای جابه‌جایی فیبر نوری برطرف شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر شرکت مخابرات در حال جابه‌جایی و اصلاح فیبر‌نوری است تا با خارج کردن آن از مسیر زیرگذر گچساران کار تکمیل و ساخت این پروژه فعال‌تر شود.

امیدی‌پور با اشاره به اجرای این پروژه در مرکز شهر و ایجاد مشکلاتی برای مردم، مغازه‌داران و عبور و مرور وسایل نقلیه، خواستار فعال‌تر شدن روند اجرای زیرگذر در تمام جبهه‌ها و ضلع‌های مختلف کاری توسط پیمانکار این پروژه شد.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه دوهزار و 560 واحدی مسکن مهر گچساران یادآور شد: از سایت 516 واحدی مسکن مهر گچساران به عنوان یکی از سایت‌های مهم و بزرگ مسکن مهر این شهرستان به همراه مسئولان استانی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در بخش آب و فاضلاب، برق، گاز، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بازدید به عمل آمد.

لزوم تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر به متقاضیان

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: عملیات اجرایی ساختمان این سایت 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار تکمیل شبکه‌های اصلی و  فرعی آب، برق و گاز نیز انجام شده است.

امیدی‌پور با بیان اینکه برخی مشکلات و موانع در روند فعالیت‌های ادارات خدمات‌رسان خلل ایجاد کرده است، تصریح کرد: عملیات نصب کنتور و انشعابات واحدهای این سایت مسکن مهر در حال اجرا است.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات موجود در زمینه آب، برق و گاز به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: با بررسی موانع و مشکلات پیش روی ادارات خدمات‌رسان، تصمیمات و راهکارهای لازم برای حل و برطرف‌سازی این موانع اتخاذ شده است.

امیدی‌پور یادآور شد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعلام توافق و همکاری با همدیگر‌، در زمینه حل مشکلات و موانع موجود، قول مساعد دادند تا هرچه زودتر و بر اساس زمان مقرر سایت 516 واحدی مسکن مهر گچساران به متقاضیان تحویل داده شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول