اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آق‎قلا:

حفظ وحدت در شرایط کنونی برای مسلمانان ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرماندار آق‎قلا گفت: در شرایط کنونی حفظ وحدت برای مسلمانان ضرورت است.

حفظ وحدت در شرایط کنونی برای مسلمانان ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حاجی‎گلدی کر صبح امروز در جمع روحانیون اهل سنت شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: امروز جهان اسلام در پرتو شرایط فروپاشی نظام دو قطبی فرصتی بی‎نظیر یافته است.

وی افزود: بیداری اسلامی که این‎ روزها در جوامع اسلامی محقق شده بی‎شک برگرفته از نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران است.

کر با بیان اینکه مستکبران قبل از انقلاب اسلامی ایران ریشه وحدت را سوزانده بودند خاطر نشان کرد: امروز در سایه این انقلاب رنگ، نژاد و قومیت همه بی‎رنگ شده و جامعه در گرو وحدت گام برمی‎دارد.

فرماندار شهرستان آق‎قلا اذعان داشت: حفظ وحدت در جامعه اسلامی که با محوریت امام خمینی و پس از آن نایب بر حقش مقام معظم رهبری شکل گرفته یک ضرورت است.

وی یادآور شد: دشمنان و تفرقه‌افکنان در نظام سلطه برای نابودی این نظام و وحدت ما با ابزار سخت و نرم تهدیدها و توطئه‎های فراوانی را انجام داده‎اند که با هوشیاری رهبری همه اینها نقش ‎بر آب شده است.

کر با بیان اینکه در دهه سوم انقلاب دشمن از ابزار نرم برای سرنگونی ما استفاده می‎کرد ابراز داشت: چون استکبار جهانی ولایت فقیه را عامل وحدت مسلمانان می‎داند تیرهای سهمگین خود را به سوی مقام معظم رهبری نشانه رفته است تا ما را از اصل ولایت دور سازد.

فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: ‎80 درصد مردم در دنیا مخالف زور و بی‎عدالتی هستند و این برای اسلام یک فرصت است.

وی با بیان اینکه باید جلوه‎های مشترک و وحدت آفرین بین مسلمین را تقویت کرد تاکید کرد: قبله مشترک، نبوت پیامبر(ص) و تکیه بر شخصیت امام علی(ع) که در خطبه پنج نهج‎البلاغه وحدت مسلمانان را برای عزت جامعه اسلامی ضروری دانسته و همچنین وجود مجتهدینی که در این راستا قدم برداشته‎اند به وحدت و یکدلی مسلمانان جهان کمک می‎کند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول