اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر:

دهه فجر تبلور وحدت و همدلی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر سبب وحدت و همدلی مسلمانان است.

دهه فجر تبلور وحدت و همدلی مسلمانان است

میرجلال موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تبریک و سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقارن انقلاب شکوهمند ایران را با سالگرد بیداری اسلامی و الگو بودن ایران در این بیداری با تحقق شعار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر صدور انقلاب اسلامی و مقارن شدن این دهه با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و همچنین تقارن آن با هفته وحدت و لزوم تاکید بر همدلی مسلمانان را از جمله ویژگی‌های خاص این دهه در سالجاری عنوان کرد.

وی افزود: مطمئنا حضور و ایمان مردم ایران اسلامی در کنار صبر و مقاومت در مقابل مشکلات و پایداری بر اصول و ارزش‌ها در پرتو دفاع از ولایت فقیه و حفظ همدلی و وحدت نقش اساسی دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی نقطه عطف پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سرآغاز موجود عدالت‌خواهی و آزادی مردم ایران است.

موسوی در ادامه با اشاره به 22 سال رهبر عالمانه مقام معظم رهبری به عنوان دومین رهبر انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: اگر امروز شاهد یکپارچگی و تداوم شعارهای انقلاب اسلامی هستیم از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: بارها شاهد بودیم دشمنان انقلاب اسلامی ایران سعی در به انحراف کشاندن این دستاورد پیر فرزانه انقلاب را داشتند و فتنه‌گران داخلی و خارجی برای بحرانی نشان دادن اوضاع کشور از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حرکت در راه امام راحل با پشتیبانی مردم غیور، ایران اسلامی انقلاب را به سمت حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) راهنمایی و هدایت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره بر لزوم حفظ ارزش‌های انقلاب بیان کرد: ضروری است نسل دانش‌آموز با آرمان‌های والای امام و انقلاب آشنا شده و دستاوردهای انقلاب برای این قشر به خوبی تبیین شود بی‌شک آگاهی این قشر و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی توطئه‌های سران استکبار را خنثی می‌کند.

موسوی با اشاره به وظیفه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورانی اسلامی بیان داشت: همانگونه که تاکنون حضور مردم تعیین کننده و موجب تقویت نظام اسلامی بوده است تداوم این حضور نیز به تقویت راه امام خمینی(ره) و اندیشه‌های تابناک او و آرمان‌های شهدای عزیز خواهد انجامید.

عضو شورای اسلامی باقرشهر در پایان تصریح کرد: به همین دلیل از مردم ولایی و همیشه در صحنه انتظار می‌رود با حضور فعال و معنوی خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا جمهوری اسلامی ایران را با قدرت و قوت به دست مبارک امام زمان (عج) بسپارند و دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جهانخوار را از طمع به جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مایوس و ناامید کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول