اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

امام الگوی وحدت‌بخش مسلمانان برای رسیدن به تعالی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت قروه از اندیشه‌های وحدت بخش امام‌خمینی به‌ عنوان الگویی متعالی برای سربلندی مسلمانان در عرصه‌های مختلف نام برد.

امام الگوی وحدت‌بخش مسلمانان برای رسیدن به تعالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ماموستا اسدالله محمدی ظهر امروز در ویژه برنامه رحلت امام‌خمینی که در مسجد جامع سنندج و با حضور گسترده اقشار مردم برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در طول این سه دهه به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کرده و هم‌اکنون به‌عنوان الگوی مسلمانان جهان برای رسیدن به عزت و اقتدار مطرح است.

وی افزود: اندیشه‌های متعالی امام‌خمینی(ره) و تبعیت مردم ایران از منویات گهربار ایشان به نظام اسلامی ایران آن‌چنان اقتدار و عزتی بخشیده است که امروز با گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش روزافزون دستاوردها و آرمان‌های این نهضت الهی در جای جای دنیا هستیم.

امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) با اهداف والای خویش اسلام ناب محمدی را در ایران زنده کرد و بار دیگر هویت پایمال شده مردم ایران را به آنان بازگرداند.

ماموستا محمدی افزود: امام راحل(ره) با تکیه بر آموزه‌های الهی و مشارکت گسترده مردم خداجوی ایران اسلامی نظامی را پایه‌ریزی کردند که هم‌اکنون در هیچ جای جهان نمونه‌ای از این نظام مترقی و مردم‌سالار یافت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشر اندیشه‌های والای امام راحل و عمل به منویات گهربار ایشان می‌تواند آینده نظام اسلامی را تضمین کرده و عزت روزافزون ایرانیان در عرصه‌های مختلف را به ارمغان آورد لذا آشنایی جوانان و نوجوانان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل از اهم واجبات است.

امام جمعه اهل سنت قروه اظهار کرد: دشمنان با انواع ترفندها به‌دنبال دور کردن نسل‌های آینده انقلاب از هویت فرهنگی و اسلامیشان هستند و جبهه استکبار با تکیه بر توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش به‌دنبال تسلط فکری و فرهنگی بر مسلمانان است.

ماموستا محمدی در پایان خاطرنشان کرد: باید مسئولان و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی با تلاشی مضاعف در راستای نشر هرچه بیشتر ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام‌خمینی(ره) گام بردارند و در ایام مختلف سال این مهم را دنبال کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول