اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

خنثی‏سازی توطئه‏های دشمن از دستاوردهای سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: خنثی‏سازی توطئه‏های دشمنان از دستاوردهای ارزشمند سپاه پاسداران است.

خنثی‏سازی توطئه‏های دشمن از دستاوردهای سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز در جمع شماری از پاسداران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به فرمان حضرت امام خمینی(ره) از جمله دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی است.

استیری در مورد اهمیت سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه پاسداران که خود یکى از دستاوردهاى انقلاب اسلامى است، حفاظت و صیانت از دستاوردهاى انقلاب اسلامى را بر عهده دارد.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینى(ره) که در تأثیر و نقش سپاه فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» گفت: این توصیف از باب تعارف و مبالغه نیست، بلکه با عنایت به نقشى ‏است که از نخستین روزهاى ولادت این نهاد در سخت‏ترین شرایط و روزهاى بحرانى اوایل انقلاب به عهده سپاه پاسداران قرار گرفت.

امام جمعه فیروزکوه افزود: نقش‏آفرینى و کسب موفقیت‏های درخشان در سپاه پاسداران تا امروز همچنان ادامه دارد.

استیری با گرامیداشت هفته پاسدار تصریح کرد: هفته پاسدار فرصتى بود تا به این بهانه، نقش تعیین‏کننده سپاه مورد اشاره و ارزیابى قرار گیرد.

وی ادامه داد: مورد هجمه قرار گرفتن سپاه از سوی دشمنان به خاطر نقش ارزنده‏ای بوده که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بر عهده داشته است.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: خنثى‏سازى توطئه‏ها و تحریم‏هاى اقتصادى کشور، جنگ نرم و افشاى ماهیت واقعى فتنه‏گران و منحرفان از خط اصیل انقلاب اسلامى از جمله دستاوردهای سپاه پاسداران است.

استیری گفت: تأثیرگذاری سپاه در امر سازندگى کشور و پیشبرد پروژه‏هاى ملى ستودنی است.

وی با اشاره به خنثى‏سازى توطئه‏هاى سال‏هاى اول انقلاب از قبیل فتنه‏های تجزیه‏طلبى در مناطق قومیتى، تروریسم داخلى، بنى‌صدر و کودتاهاى پى در پى، تبدیل جنگ تحمیلى به دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان به ایران اسلامى، شکست طرح‏ها، سیاست‏ها و برنامه‏هاى آمریکا در خاورمیانه از جمله در عراق، افغانستان، لبنان و سرزمین‏هاى اشغالى گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه این موارد بی‏بدیل و ارزشمند بوده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول