اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه میامی:

سپاه در رویارویی با دشمن تمام قدرت خود را به کار می‏‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: سپاه پاسداران در رویارویی با دشمنان اسلام و انقلاب تمام قدرت خود را به کار می‏‌گیرد.

سپاه در رویارویی با دشمن تمام قدرت خود را به کار می‏‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏‌الاسلام عیسی سلیمانی ظهر امروز در جمع خانواده‌های پاسداران میامی در امامزاده محمد سراوین قطری که با حضور جمعی از کارکنان شاغل و بازنشسته و خانواده‌هایشان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در این خصوص گفت: خداوند متعال در مواردی، مباهات و افتخار می‌کند، از جمله به عبادت عبادت‏‌کنندگان در ماه شعبان و زائران قبر مطهر امام حسین(ع) خیلی می‏‌بالد.

وی با اشاره به جایگاه خطیر سپاه و مسئولیت پاسداران بیان داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد سپاه پاسداران تعبیرهای خاصی به کار برده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی افزود: این تعبیرها نشان می‌دهد که سپاه پاسداران جایگاه ویژه‌ و مقدسی دارد علاوه بر اینکه باعث افتخار ما و خانواده‌های ما است، مسئولیت بزرگی را بر دوش تک‌تک ما می‌گذارد که باید از آن حفاظت و صیانت کنیم.

وی همچنین گفت: قیام امام حسین(ع) خود بعثتی دوباره بود چراکه پیامبر اکرم(ص) با بعثت خود جامعه اسلامی را تاسیس کرد و امام حسین(ع) با قیام و هجرتش باعث حفظ و بقای اسلام شد.

سلیمانی افزود: ایشان نمونه کامل اخلاص و ولایت‌مداری است و نمونه‌های مختلفی در تاریخ ذکر شده که نشان از تبعیت‌پذیری ایشان از امام حسین(ع) دارد و جانبازان ما نیز الگوی خود را آن حضرت قرار داده‌اند و با صبر و استقامت و اخلاص در راه حضرت ابوالفضل(ع) قدم برداشته و خانواده‌های ایشان نیز صبر زینبی را در برابر جانبازان به ظهور رسانده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: بعد از حادثه کربلا و از دست دادن پدر و برادران و یاران، امام سجاد(ع) تنها و غریب ماند اما رسالت خود را که همان زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) در جنگ نرم دشمنان بود به خوبی انجام داد و نگذاشت ذهنیتی که بنی‌امیه از اهل بیت درست کرده بودند دوام داشته باشد و باعث نابودی آل‌امیه شد.

به گزارش فارس؛ برگزاری مسابقات ورزشی، طناب‌کشی، تیراندازی با تفنگ بادی، اهدای هدیه به هم‌نامان امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین ‌مسابقات فوتسال در کالپوش به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور شش تیم به مدت دو روز در سالن ورزشی روستای رضوان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، از شش تیم حاضر در مسابقات، دو تیم پایگاه قمر بنی هاشم روستای قوشه دگرمان و امام هادی(ع) روستای نردین به مرحله پایانی راه یافتند که در پایان تیم پایگاه قمر بنی هاشم با غلبه بر تیم امام هادی(ع) راهی مسابقات شهرستانی شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول