اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

خود را به صف یاری‏گران سپاه برسانیم

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن گفت: دشمنان امت اسلامی ایران به خوبی بر نقش سپاه در جریان بیداری اسلامی منطقه و حفظ دستاوردهای انقلاب آگاهند از این رو باید با تاسی از منویات رهبر فرزانه خود را به صف یاری‏گران سپاه پاسداران برسانیم.

خود را به صف یاری‏گران سپاه برسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا آهنگران صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و جمعی دیگر از مسئولان در مجتمع فرهنگی و هنری بومهن برگزار شد، اظهار داشت: این توقع کم در حالی بر این قشر ارزشمند حکم‏فرماست که ایران اسلامی وجود خود را مرهون رشادت‏های آنها می‏داند.

وی ادامه داد: در مبارزات انقلاب تا به ثمرنشینی آن، هشت سال دفاع مقدس، مقابله با دسیسه‏های دشمنان و دوران اخیر همواره خون شهدا از نهال نوپای انقلاب صیانت کرد تا امروز شاهد به بارنشینی ثمرات این شجره طیبه باشیم.

آهنگران اضافه کرد: شعار همیشگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن بر مبنای باز بودن در دفتر مسئولان به روی سیمای متبرک جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس استوار است.

شهردار بومهن با اشاره به روز پاسدار نیز خاطرنشان کرد: همان‏گونه که امام راحل (ره) در بخشی از بیانات گران‏سنگ خویش فرمودند "اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود".

وی تصریح کرد: با توجه به این جمله کوتاه اما پرمعنای حضرت امام (ره) باید قدر پاسداران انقلاب اسلامی را بدانیم و از این عزیزان پشتیبانی کنیم.

آهنگران اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان امت اسلامی ایران به خوبی بر نقش بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان بیداری اسلامی منطقه و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه هستند.

شهردار بومهن افزود: از این رو باید با تاسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب خود را به صف یاری‏گران سپاه پاسداران برسانیم.

وی با اشاره به جریان بیداری اسلامی جاری در منطقه یادآور شد: منطقه خاورمیانه، شاخ آفریقا و سایر نقاط جهان در دو سال اخیر شاهد تحولاتی بزرگ بودند.

آهنگران ادامه داد: بی‏شک این تحولات را باید بیداری اسلامی ملهم از انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به رهبری امام راحل بدانیم.

شهردار بومهن اضافه کرد: اما مشکلی که در تداوم برخی از این جریانات اسلام‏طلبانه و آزادی‏خواهانه مشهود بود، نداشتن پاسدارانی همچون فرزندان غیور ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول