اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

100 درصد نیروهای سپاه کردستان بومی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در حال حاضر 100 درصد نیروهای سپاه در استان بومی هستند و به بهترین شیوه ممکن امنیت را در این منطقه فراهم کرده‌اند.

100 درصد نیروهای سپاه کردستان بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در جشن نیمه شعبان که با حضور سردار نقدی در سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس امروزه با بهره‌مندی از نیروهای بومی و اشرافیت کامل بر منطقه مانع از تحقق هر نوع تهدید سخت، نیمه‌سخت و نرم از سوی دشمنان است.

به گفته وی، با بدرقه تیپ 57 ابوالفضل عباس لرستان به عنوان آخرین تیپ غیر بومی در سال گذشته، از امسال سپاه بیت‌المقدس استان با استفاده از نیروهای بومی به صورت 100 درصدی در راستای حفظ و حراست از مرزها در کنار سایر نیروهای امنیتی و مرزی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه سپاه در این استان در صف مقدم مقابله با تهدیدات سخت با هدف حفظ امنیت پایدار است، خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل بین نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و بسیج در سطح استان بسیار مطلوب و دشمن‌شکن است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان با بکارگیری نیروهای سازمان‌ یافته و تحت امر خود زمینه برقراری امنیت را با کمک مردم منطقه در طول 230 کیلومتر مرز مشترک این استان با شمال عراق را فراهم کرده است.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه در کردستان مقابله با تهدیدات سخت است که خوشبختانه با بهره‌گیری از تجربه دوران دفاع مقدس، حضور مستقیم در مناطق مرزی، برخورداری از نیروهای مجرب بومی و اشرافیت کامل بر منطقه مسیر تحقق این مهم را هموار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در سال‌های گذشته یگان‌هایی از سایر استان‌ها برای کمک به حفظ و برقراری امنیت مامور می‌شدند اما اکنون به این افتخار دست یافته‌ایم که در این راستا متکی به نیروهای بومی هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه سپاه بیت‌المقدس در دو عرصه تهدیدات داخلی و عمق‌بخشی داخلی و خارجی مسئولیت‌های مختلفی دارد، تصریح کرد: شناسایی، طرح و برنامه‌ریزی و مقابله با هر نوع تهدید خارجی علیه مرزهای کشور در این نقطه مرزی از جمله فعالیت‌های سپاه بیت‌المقدس در حوزه عمق‌بخشی خارجی در سطح استان‌ است.

به گفته وی، سپاه بیت‌المقدس در بخشی از این رسالت‌ها به صورت مستقیم و در برخی دیگر نیز با همکاری و تعامل با سایر نیروهای انتظامی و مرزبانی انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول