اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها تعطیلی

باشگاه سپاهان هفتکل فعالیت خود را از سر گرفت

خبرگزاری فارس: به همت جمعی از جوانان ورزشکار هفتکل، باشگاه فرهنگی ورزشی این شهرستان پس از سال‌ها تعطیلی فعالیت دوباره خود را آغاز کرد.

باشگاه سپاهان هفتکل فعالیت خود را از سر گرفت

ابوذر کاظمی رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان هفتکل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: مجوز این باشگاه 30 اردیبهشت سال 1363 از سوی سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران صادر شد و فعالیت خود را‌‌ همان سال آغاز کرد.

وی افزود: از ابتدای تاسیس این باشگاه، حدود 12 سال فعالیت کرد اما به دلایلی به حالت تعلیق در آمد سرانجام امسال به همت جمعی جوانان مشتاق ورزش به خصوص فوتبال دوباره راه اندازی شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان هفتکل هدف از راه اندازی مجدد این باشگاه را تشویش جوانان علاقه‌مند به ورزش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دو تیم فوتبال در رده سنی جوانان و بزرگسالان راه اندازی شده که تمرینات خود را زیر نظر مربیان و کادر فنی آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تا کنون حدود 40 ورزشکار و فوتبالیست جذب باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان هفتکل شده‌اند که با 25 نفر از آنان قرار داد امضا کرده‌ایم و بیمه ورزشی شده‌اند.

کاظمی ادامه داد: برنامه داریم قبل از آغاز لیگ فوتبال جوانان هفتکل، بقیه بازیکنان مورد نیاز تیم‌ها را جذب و با آنان قرارداد امضا کنیم.

وی به بیان برنامه‌های آینده باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان هفتکل پرداخت و خاطر نشان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور تیم نونهالان، جوانان و امید را در این باشگاه راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول