اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلامی:

امام راحل ولایت را با هویت ملی ترکیب کرد / سپاه بازوان ولایت و رهبری است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را بازوان ولایت و رهبری دانست و گفت: امام راحل با عبرت از تاریخ اسلام، ولایت را با هویت ملی ترکیب کرد و این ایران اسلامی بالنده، مقتدر و عظیم‌الشان ساخت.

امام راحل ولایت را با هویت ملی ترکیب کرد / سپاه بازوان ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار حسین سلامی در جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات مناطق شمال کشور در جمع پاسداران نواحی شمال کشور بیان داشت: سپاه یک امانت الهی است که در اختیار ما قرار داده شده و پاسداران حافظ چنین امانت باشکوه و در عین حال در معرض تهدید گوناگون از سوی دشمنان هستند.

وی هیچ افتخاری را به اندازه پوشیدن لباس پاسداری ندانست و ادامه داد: پاسداران از نبوت، امامت و ولایت پاسداری می‌کنند و سپاه بازتاب‌دهنده اندیشه‌های امام و آیینه رهبری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را نهادی سرشار از افتخارات غرورآمیز و درخور توجه قلمداد کرد که حتی یک واحد کوچک از آن، استکبار را به زانو در می‌آورد.

این مسئول گفت: نقش سپاه به عنوان قدرت دفاعی کشور و روحیه شگفت‌‌انگیز آن تصور حقیقی عاشورا را ترسیم کرده است.

سلامی با تاکید بر اینکه سپاه باید پاکترین نهاد در دید رهبری و مردم باشد خطاب به پاسداران گفت: مراقب اعمال و کارهای خود باشید زیرا انتظار جامعه از پاسداران بسیار بیشتر از سایر افراد است.

وی در پایان همراهی کار جسمی با فعالیت معنوی و کار فکری را مثمرثمر دانست و از فرماندهان خواست تا با درصد فعالیت‌های در حال انجام بر نظارت و تقویت کارها بیافزاید.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول