اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

سپاه بازوی ولایت فقیه و چشم بیدار انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: سپاه پاسداران بازوی ولایت فقیه و چشم بیدار انقلاب و سنگر دفاع از هویت اسلامی و انقلابی نظام است.

سپاه بازوی ولایت فقیه و چشم بیدار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده پاسداران شهرستان دشتی که به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار توسط فرهنگی خانواده سپاه در محل تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد اظهار داشت: سپاه یک فرهنگ است و مجموع سپاه فرهنگی از باورها، اعتقادات و اندیشه‌های ناب اسلامی است.

فرمانده سپاه دشتی گفت: رمز موفقیت سپاه در عرصه‌های گوناگون معنویت، بصیرت و ولایتمداری است.

کاظمی افزود: امروز سپاه پاسداران رشد کرده، قوی شده، به کمال رسیده و در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد.

وی گفت: سپاه پاسداران بازوی ولایت فقیه و چشم بیدار انقلاب و سنگر دفاع از هویت اسلامی و انقلابی نظام است.

امام جمعه کاکی نیز با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرهنگ پاسداری را احیا کرد افزود: آرمان بلند سپاه حفاظت از دین و دستاوردهای عمیق دینی است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی با بیان اینکه آن روز اندیشه‌های شهید چمران به جمال عبدالناصر القاء می‌شد و امروز شاهد اندیشه‌های احیاء شهید چمران در انتخابات مصر هستیم خاطر نشان کرد: اگر امروز در کشورهای مسلمان شاهد بیداری اسلامی هستیم از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خامنه‌ای سه عنصر را برای سپاه و پاسداران عنوان کردند یادآور شد: حضرت آقا می‌فرمایند: پاسدار کسی است که مشتاق فی سبیل‌الله است، زبان صادق و نگاه حق بین دارد.

محمدی ادامه داد: سپاه به نظام ایمان راسخ دارد و اگر سپاه نبود در فتنه 88 در بی‌برنامگی‌هایی که بعضی‌ها نقش عروسک خیمه شب بازی دشمنان را ایجاد کردند داستان ما معلوم نبود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما ریشه‌اش از خون شهدا است، امروز جهان اسلام از ثمره آن بهره‌مند است و این پاسداران هستند که از این درخت تنومند حفاظت و پاسداری می‌کنند.

در پایان از خانواده پاسداران شهرستان دشتی با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول