اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

اعتقاد به ولایت، از سپاه دژی محکم ساخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند ولایتمداری را یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سپاه خواند و گفت: اعتقاد به ولایت، از این نهاد انقلابی دژی محکم ساخته که تحت هیچ شرایطی با توطئه‌های خصمانه دشمنان آسیب‌ نخواهند دید.

اعتقاد به ولایت، از سپاه دژی محکم ساخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پاسداران جانباز نهاوند انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها خواند و اظهار داشت: هر کجا که نام انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برده می‌شود نام پاسداران نیز در آنجا می‌آید زیرا پاسداران پرورش‌یافته و تربیت شده در مکتب آنان هستند.

وی خانواده پاسداران به ویژه مادران و همسران آنها را صبورترین افراد خواند و ادامه داد: اگر امروز موفقیتی برای پاسداران در نظام اسلامی مشاهده می‌شود مرهون صبر، استقامت، فداکاری و ایثار همسران، مادران، خواهران و فرزندان پاسداران است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تجهیز سپاه در موقعیت کنونی به انواع فناوری‌های نوین و پیشرفته مرهون تلاش سپاهیان بعد از پایان جنگ تحمیلی و احساس مسئولیت در این زمینه است.

وی اظهار داشت: موقعیت و قدرت امروز سپاه به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست چرا که امروزه ما علاوه بر داشتن قدرت نظامی، تهاجم فرهنگی دشمن را نیز خنثی می‌کنیم.

خراسانی در پایان سخنانش ولایتمداری را یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سپاه خواند و افزود: اعتماد و اعتقاد به ولایت و رهبری از این نهاد انقلابی دژی محکم و اثرناپذیر ساخته که تحت هیچ شرایطی با برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های خصمانه دشمنان آسیب‌ نخواهند دید.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول