اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه استان سمنان:

امام برای گسترش ارزش‌های دینی سپاه را تأسیس کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: یکی از دستاوردهای امام راحل، سپاه پاسداران بود و امام، سپاه را تأسیس کرد تا ارزش‌های دینی گسترش یابد.

امام برای گسترش ارزش‌های دینی سپاه را تأسیس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف انقلاب اسلامی نه نظامی و نه اقتصادی بلکه فرهنگی بوده است؛ لذا برای حفظ این فرهنگ، امام(ره) سپاه را تاسیس کرد تا ارزش‌های دینی گسترش داده شده و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه پاسدار الگوی یک انسان مومن، متدین، اسلام مجسم و نماد ارزش‌های الهی است، افزود: وظیفه پاسدار در درجه اول این است که خود ارزش‌ها را شناخته و بدان عمل نماید و دارای اعتقاد قلبی باشد و در ادامه در بسط و گسترش آن در سطح جامعه و آحاد ملت تلاش کند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمن در برهه کنونی دو هجمه را در دستور کار دارد یک اسلام‌هراسی و دوم سپاه‌هراسی؛ و آنها تلاش می‌کنند حقیقت انقلاب و ارزش‌های آن را از ما بگیرند بنابراین ما باید هوشیار و آماده باشیم و در خط مقدم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت نمائیم.

وی بیان داشت: برای موفقیت در جنگ نرم باید مدیریت و بهره‌وری بهتری داشته باشیم و در این زمینه تخصص در کنار تعهد بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش فارس؛ در این مراسم هدایایی از طرف نیروی انتظامی، لشکر 58 تکاور ذوالفقار، شورای اسلامی شهر شاهرود، پایگاه بسیج مدیران و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به "حسین ابوترابی" فرمانده قبلی سپاه شاهرود در تشکر از زحمات وی اهدا شد.

استاد رضا نوری، سازنده بزرگ‏ترین خشت‌های سفالی جهان، خشتی منقش به نام امام علی(ع) را از طرف کانون بسیج هنرمندان شاهرود به فرمانده قبلی سپاه شاهرود اهدا و از پشتیبانی‌های وی در ساخت خشت‌های خلیج فارس، امام علی(ع) و امام حسین(ع) تقدیر کرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول