اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان:

دشمنی غرب با سپاه به دلیل نقش مؤثر آن در خنثی‎سازی فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان، نقش مؤثر سپاه در سازندگی و پیشرفت‌‌ کشور و اقدامات ویژه سپاه در آشکارسازی چهره فتنه‌گران و فتنه 88 را دلیل دشمنی غرب با سپاه دانست.

دشمنی غرب با سپاه به دلیل نقش مؤثر آن در خنثی‎سازی فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام مهدی مقری عصر امروز در مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: زیرک‌ترین انسان‌ها، اولیاء و ائمه اطهار را الگوی خود قرار می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: بین اولیاء شاخص‌هایی هم وجود دارد که امام حسین(ع) یکی از شاخص‌ترین آنهاست.

وی گفت: سالروز ولادت امام حسین(ع) از طرف بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل به روز پاسدار نامیده شده و علت این نام‌گذاری شاید این باشد که همان طور که امام حسین(ع) پاسدار دین مبین اسلام بود و با تمام وجود خود در مقابل جریان انحرافی زمان خود ایستادگی کرد، وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی هم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و پاسداری از آن است به این عید بزرگ متصل گردیده است و بزرگ‌ترین پاسدار دین و شریعت را منسب به پاسداران انقلاب اسلامی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان بیان داشت: سوم شعبان و روز پاسدار یعنی اینکه پاسدارها می‌خواهند در خط و مسیر امام حسین(ع) باشند و مرور سابقه عملکرد آنها مؤید این حرف است.

مقری افزود: از ابتدای تأسیس، این نهاد تاکنون مورد هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته که هدف اصلی آنها زیر سؤال بردن هویت اصلی سپاه است.

وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان علیه سپاه نشان دهنده آن است که هنوز سپاه خاری در چشم دشمنان است و علت دشمنی این افراد برای مردم متدین و انقلابی ایران آشکار است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان، علت دشمنی دشمنان داخلی و خارجی علیه سپاه را عملکرد سپاه در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم ضد انقلاب و غرب از ابتدای انقلاب تاکنون، نقش موثر سپاه در سازندگی و پیشرفت‌‌ کشور و اقدامات ویژه و موثر سپاه در آشکارسازی چهره فتنه‌گران و فتنه 88 عنوان کرد.

مقری اظهار داشت: اکنون که در دهه چهارم انقلاب حضور داریم با نگاهی به عزت و اقتدار داخلی و خارجی و پیشرفت‌های علمی می‌بینیم که سپاه از عهده وظیفه خود یعنی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن موفق بیرون آمده است و تداوم موفقیت در این راه مثل قبل با کمک و عنایت ویژه مردم انقلابی و متدین اهداف سازمان را می‌توانیم به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول