اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

تاسیس سپاه حاصل تدبیر هوشیارانه امام بود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: تاسیس سپاه حاصل تدبیر بسیار زیرکانه امام خمینی(ره) بود.

تاسیس سپاه حاصل تدبیر هوشیارانه امام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مهدی بندرآبادی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود با تقدیر از زحمات حسین ابوترابی، فرمانده قبلی سپاه شاهرود در طول تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه شاهرود اظهار کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و اسلام عزیز و دستاوردهای انقلاب و امام افتخار بزرگی است.

رئیس شورای تامین شهرستان شاهرود افزود: تاسیس سپاه حاصل تدبیر بسیار زیرکانه امام(ره) بود و آن عزیز با تشکیل سپاه، سازمانی برای حفظ انقلاب فراهم کرد و کسانی که به صورت مستقیم در پاسداری از انقلاب در سپاه و بسیج مشغول خدمت خالصانه هستند، افراد سعادت‌مندی هستند.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه سپاه در طول عمر خود تحت رهبری امام و مقام معظم رهبری خدمات بسیاری به انقلاب کرده است، افزود: سپاه در طول این سه دهه عامل و واقف به همه امور کشور بوده است و ما بر خود تکلیف می‌دانیم به عنوان فردی کوچک از بدنه دولت از زحمات سپاه و دست‏‌اندرکاران آن قدردانی و تجلیل کنیم.

همچنین عباس مطهری، فرمانده جدید سپاه شاهرود با تقدیر از حضور مدعوین گفت: امروز باید تلاش کنیم تا زحمات امام و شهدا از بین نرود و با تمام همت خود در جهت بقای مکتب امام و زمینه‌سازی ظهور تلاش کنیم.

در پایان این مراسم، حکم مسئولیت عباس مطهری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اهدا شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول