اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فقرآلود نمایاندن کشور محور تبلیغات دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: فقرآلود نمایاندن کشور محور تبلیغات دشمن است.

فقرآلود نمایاندن کشور محور تبلیغات دشمن است

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت مجلس و قانونگذاری برای مصالح کشور اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مجلس را چکیده فضیلت‌های مردم دانستند.

وی ادامه داد: بی‌تردید فضیلت‌خواهی مجلس حقیقت‌گویی آن است و پرهیز از سیاه‌نمایی و ایجاد موج‌های ناامید کننده و دشمن‌پسند قطعاً فضای عمومی جامعه را ناآرام می‌کند.

اشجری با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در سخنان خود فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را نادیده بگیرد توهین آشکار به توصیه شهیدان والامقام و ساحت مقدس ولایت است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری دائماً مردم را به آینده درخشان ایران اسلامی امید می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فعالیت‌های انجام شده در طول 33 سال انقلاب اسلامی را کم‌نظیر توصیف کرد و افزود: مقام معظم رهبری در نخستین دیدار با نمایندگان مجلس نهم اشاره داشتند که نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زد و قطعاً امروز آنچه که بیش از همه موجب وحدت و همدلی می‌شود، نشان دادن عظمت کارهایی است که ملت ایران در طول 33 سال گذشته انجام داده است.

وی ایجاد یاس و ناامیدی را مدام از اردوگاه استکبار و رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: پرهیز از سخن‌گویی دشمن و طرح سخنانی که تیتر سایت‌های دشمنان نظام می‌شود، به نفع ملت نیست.

اشجری با تاکید براینکه کسوت نمایندگی مجلس برازنده کسی که حنجره دشمن شده نیست، ابراز داشت: آنچه حنجره ملت را می‌شکافد طرح گفتار و سخنانی است که با پشت پا زدن به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهیدان موجب شهرت‌طلبی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بیان مطالب تفرقه برانگیز و سخنانی که بدون تامل و نسنجیده بیان می‌شود را خلاف نصایح رهبری خواند و عنوان کرد: اینکه بگوییم 85 درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند جمله سنگینی است و معاندان نظام اسلامی را خوشحال می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر آمار و عدد مذکور را بپذیریم باید اعتراف کنیم در استان ولایی گیلان 85 درصد مردم زیر خط فقر، کشاورزان هستند و مدعی این خبر و عدد حتی با ایثار و از خودگذشتگی نیز خود را رازی به حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس نکرد تا شاید با پیگیری مطالبات کشاورزان این خط فقر در استان گیلان شکسته شود.

اشجری یادآور شد: آنچه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند، سخنگو نشدن بیگانگان است.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر اشکالی وارد است قانونگذار می‌تواند با وضع قوانین درست برخلاف آنچه که بوده اصلاح کند، اضافه کرد: هیاهو کردن و سخنان نسنجیده گفتن، دور از شان نمایندگی مجلس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: شکی نیست چشمان بیدار دوستداران نظام و ولایت چنین کسانی را رصد می‌کنند.

اشجری متذکر شد: امروز که ملت ایران برای تحقق آرمان‌های اصیل خود بهای سنگینی را با شهادت صدها هزار شهید و جانباز پرداخته، بیان سخنان تفرقه‌آمیز و سیاه نمایاندن و فقرآلود جلوه دادن کشور نه‌تنها هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه محور تبلیغات دشمن است و بر دامنه بی‌تدبیری برخی افراد سهل‌انگار می‌افزاید و زمینه را برای ورود افکار پلید شیطانی فراهم می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همان شتاب علمی جوانان ما که دل در گرو سازندگی کشور دارند، یک‌دل و یک‌صدا مطالبات به‌حق مردم که همان آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است، با وضع قوانین جامع محقق شود.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول