اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

عامل بازدارنده نفوذ دشمن اعتقادات ملت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز، عامل بازدارنده نفوذ دشمن را، فکر ایرانی و اعتقاد راسخ مردم ایران به ارزش‌های دین مبین اسلام دانست.

عامل بازدارنده نفوذ دشمن اعتقادات ملت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در دیدار با مدال‌آوران مسابقات اختراعات و نوآوری2012 مالزی اذعان کرد: ارزش‌گذاری و حمایت از فکر، نبوغ و سرمایه ایرانی هدف ما است.

وی گفت: جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که می‌توانند در اوج تحریم‌های مختلف اقتصادی، علمی و ...، طرح‌های خود را در عرصه‌های بین‌المللی ارائه و با حضور مقتدرانه، مبتکرانه و توانمند به جایگاه رفیع علمی برسند.

چمنی ضمن بیان ارتباط مستقیم علم با پیشرفت صنعت کشور گفت: ما اگر بتوانیم دانش و تفکر علمی را در بخش‌های مختلف تولید، صنعت و کشاورزی به روند اجرا درآوریم، خواهیم توانست حیات جدیدی به بخش تولید ببخشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر دانش‌بنیان بودن طرح‌های صنعتی دارند، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تشکیل کارگروه‌های اجرایی، روحیه نخبه‌پروری و دانش‌پژوهی را در بین جوانان پرورش داده و در سازماندهی و جهت‌بخشی این امر خطیر تلاش کنند تا چرخه اقتصاد و صنعت بر پایه‌های علمی استوار شود.

چمنی، فرماندار شهرستان تبریز عامل بازدارنده نفوذ دشمن را فکر ایرانی، ایمان و اعتقاد راسخ مردم ایران به ارزش‌های دین مبین اسلام دانست و افزود: جوانان ایرانی باید بدانند که در عرصه علم، فارغ‌التحصیل نداریم، بلکه پایان مراتب دانشگاهی، آغاز تلاش و ادامه فعالیت‌های علمی است و همین اختراعات و علوم و فنون پایه باید در خدمت جامعه و خلق‌الله باشند.

علی رحمتی، مشاور علمی و پژوهشی فرمانداری نیز گفت: استان آذربایجان‌شرقی رتبه اول اختراعات ثبت شده در سطح کشور را کسب کرده و اکنون نیز افتخار مخترع برتر جهان در مسابقات و نمایشگاه اختراعات و نوآوری2012  کشور مالزی و کسب مدال طلا، نصیب جوانان تبریزی شده است.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول