اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دشمن به خاطر اصل ولایت فقیه از بهشتی همچنان کینه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت دشمن نابکار ما همچنان از شهید بهشتی به خاطر گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی کینه به دل گرفته و در صدد شکستن این اصل اساسی است.

دشمن به خاطر اصل ولایت فقیه از بهشتی همچنان کینه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور ظهر امروز در همایش تبیین اندیشه‌های شهید بهشتی در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: جایگاه شهید بهشتی در تدوین و تبیین قانون اساسی یک جایگاه بی‌نظیر است به طوری که این شخصیت وارسته به پشتوانه فکری و اعتقادی عظیم که تربیت یافته مکتب اسلام بود هرگز اجازه نداد اندیشه استکبار جهانی و خواست آنها در این کشور تحقق پیدا کند.

وی ظرفیت اصل ولایت فقیه در قانون اساسی را یک ظرفیت بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: همان طوری که شهید بهشتی خود اعلام کردند ما راست‌قامتان تاریخ هرگز تسلیم اراده دشمن نمی‌شویم و در این راه یا کشته می‌شویم و یا هرگز پرچم خود را بر زمین نمی‌گذاریم.

این مسئول از شهید بهشتی به عنوان معمار قوه قضاییه و پیرو راستین مکتب اسلام و امام یاد کرد و افزود: اگر انسان به جایگاهی از انسانیت برسد که خود یک ملت و مصلح باشد به یقین اصلاح جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان داشت: سیره و سلوک شهید بهشتی در دینداری و پرهیز از دنیا‌پرستی یک الگوی بی‌نظیر برای همه ماست تا در این دنیا بتوانیم از تجمل‌گرایی دوری گزیده و برای خود آخرتی سعادتمند رقم بزنیم.

نظرپور ادامه داد: شهید بهشتی در کنار تدوین قانون اساسی دستگاه قضایی را نیز قوام و بقا بخشید و تلاش کرد تا اثرگذاری و تاثیر‌پذیری از قانون اساسی را اصل و پایه قرار دهد.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام پایه‌گذار حرکتی در جامعه بود تا اعتماد مردم به نظام اسلامی و انقلاب مستحکم‌تر شده و با این پشتیبانی دشمنان ناکام و شکست‌خورده باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود یکی از ویژگی‌های شهید بهشتی را مظلومیت آن شخصیت وارسته توصیف کرد و گفت: شهید بهشتی دشمنان خود را به خدا واگذار کرده بود و معتقد بود اگر مومن خدا محور باشد خدا از او دفاع می‌کند و بهترین دفاع خداوند نیز این بود که شهادت را نصیب او کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول