اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه شهرکرد:

فراگیری شیوه‎های مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه شهرکرد گفت: همه اقشار جامعه باید روش‎های مقابله با جنگ نرم را فرا بگیرند تا کشور به صورت همه جانبه در برابر اینگونه تهاجمات دشمن آماده دفاع باشد.

فراگیری شیوه‎های مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد بهزاد شارقی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل، جنگ نرم و جنگ رسانه در این دانشگاه اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از ناتوانی در شیوه‎های قبلی خود در مواجهه با ملت ایران نظیر جنگ سخت و مواجهه مستقیم، جبهه خود را تغییر داده و با شیوه‎های جدید به جنگ با جمهوری اسلامی آمده‎اند.

وی افزود: دشمن عملیات روانی و جنگ نرم را برای مقابله و ضربه‎زدن به جمهوری اسلامی انتخاب کرده که برای شکست دشمن در این جنگ باید شیوه‎های دفاع و مقابله با دشمن در این شیوه را یاد گرفته و به کار گیریم.

معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد افزود: لازم است تا با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، همه اقشار جامعه با این روش‎ها آشنا شده و کشور به صورت همه جانبه در برابر اینگونه تهاجمات دشمن آماده دفاع باشد.

شارقی در ادامه از آشنایی شرکت کنندگان با روش‎های دشمن در جنگ نرم، عملیات روانی و جنگ رسانه به عنوان هدف اصلی برگزاری کارگاه پدافند غیر عامل جنگ نرم و جنگ رسانه در این دانشگاه یاد کرد و گفت: آگاهی از راهکارها و شیوه‏‎های پدافند غیر عامل در برابر جنگ نرم و جنگ رسانه ای دشمن به منظور نهادینه کردن پدافند غیر عامل در جامعه برای کاهش آسیب دیدگی از دیگر این اهداف به شمار می‎رود.

وی افزود: در آینده نزدیک کارگاه مدیریت بحران در پدافند غیر عامل ویژه مدیران دستگاه‎های اجرایی استان نیز توسط کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه شهرکرد در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

این کارگاه به همت کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه شهرکرد و با همکاری بسیج ادارات استان چهارمحال و بختیاری ویژه کارکنان ادارات و دستگاه‎های اجرایی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمت‎الله امیرصوفی جانشین فرمانده بسیج اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر به عنوان مدرس برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول