اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: هدف دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس ابهر با اشاره به تلاش دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین تبلیغات وهابیت در زمینه‌های مختلف بر علیه شیعیان خاطرنشان کرد: دشمنان با روش‌ها و شیوه‌های مختلف شیعه را هدف قرار داده و بسیاری از مسائل مربوط به شیعیان را تکذیب می‌کنند.

وی به کشتار شیعیان در پاکستان و عراق توسط وهابیون اشاره و خاطرنشان کرد: هدف دشمنان اسلام ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم تعامل مدیران مجتمع‌ها با مدیران مدارس به مباحثی همچون ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه تا پانزدهم تیر ماه‌، حذف اضافه‌کاری در مقاطع ابتدایی‌، راهنمایی و متوسطه نظری‌، ساماندهی نیروهای مازاد راهنمایی‌، حذف پیش دبستانی از مدارس دولتی‌ و تجهیز‌کردن کلاس‌های ششم به رایانه اشاره کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش ابهر گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در قله‌های رفیع عزت و سربلندی قرار گرفته است که نوجوانان و جوانان باید با تحصیل علوم مختلف در مسیر توسعه و تعالی نظام گام بردارند.

قنبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی در راستای تحقق اهداف شوم خود بهره می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: معلمان و مربیان آموزشی باید دانش‌آموزان را در مسیر شناخت توطئه‌های دشمن و تلاش در راستای دفع آن یار و یاور باشند.

وی در ادامه به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و اضافه کرد: این سند در 22 آذر سال 1390 توسط ریاست جمهوری رونمایی شد و اصل سند بر پایه قرآن و سیره حضرت پیامبر اسلام(ص) تدوین شده است.

قنبری افزود: در امتداد همین سند در مدارس طرح‌های مختلفی از جمله نهضت ملی حفظ قرآن کریم‌، سنجش باسوادی قرآنی‌، اجرای مسابقه درس‌هایی از قرآن، ایجاد مدارس قرآنی‌، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و ورزشی‌، هوشمندسازی مدارس‌، انتقال مدارس از شیفت بعداز ظهر به شیفت صبح ، استفاده از تکنولوژی نوین در تدریس، ایجاد و تولید محتوای الکترونیکی و اجرای نظام جدید آموزش 3-3-6 در حال انجام است.

وی در زمینه اجرای نظام 3-3-6 گفت: امسال دانش‌آموزان پایه پنجم از مدارس خود فارغ‌التحصیل نمی‌شوند بلکه در پایه ششم همان آموزشگاه به تحصیل اشتغال داشته و از بابت اجرای این طرح ملی 86 کلاس درس جدید ایجاد می‌شود‌.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به اقدامات صورت گرفته در زمینه هوشمندسازی مدارس اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و در زمینه هوشمندسازی مدارس گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول